Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod do umělé inteligence v marketingu
- Přehled roli umělé inteligence ve současných marketingových strategiích
- Úvod do DeepSeek modelů a jejich schopností v marketingu
- Důležitost datového řízení v marketingu a integrace umělé inteligence
Používání DeepSeek pro segmentaci zákazníků
- Techniky analýzy demografických údajů, chování a preference zákazníků
- Vytváření efektivních skupin cílového publiku pomocí DeepSeek modelů
- Strategie personalizace pro cílené kampaně
Prediktivní analýza pro marketingové kampaně
- Porozumění prediktivnímu modelování a jeho vlivu na předvídání zákaznických cest
- Použití DeepSeek pro hodnocení potenciálních odborníků a předpověď konverze
- Optimalizace marketingového rozpočtu prostřednictvím AI řízených analyz
Optimalizace marketingových kampaní s DeepSeek
- Automatizace vytvoření a distribuce kampaní pomocí DeepSeek
- A/B testování a neustálý pokrok podporované AI
- Integrace DeepSeek modelů s platformami pro automatizaci marketingu
Využití datové analýzy pro zákaznickou angažmá
- Role DeepSeek v identifikaci klíčových faktorů angažovanosti
- Zlepšení strategií zákaznické loajality prostřednictvím reálně časových analýz
- Použití AI pro dodávání personalizovaných zkušeností na různých kanálech
Případové studie a aplikace v marketingu
- Skutečné příklady podniků, které používají AI pro automatizaci marketingu
- Klíčové metriky a KPI sledované s DeepSeek modely pro úspěšné kampaně
- Výukové příklady a nejlepší postupy z AI řízeného marketingu
Závěr a další kroky
Požadavky
- Základní znalost principů marketingu
- Rozumění aplikacím a nástrojům pro analýzu na základě umělé inteligence (AI)
- Zkušenosti s marketingovými platformami nebo systémy CRM
Cílová skupina
- Digitální marketingoví odborníci, kteří chtějí využít AI pro optimalizaci kampaní
- Marketingoví strategové a analytici hledající způsoby, jak zlepšit cílení na klienty
- Vlastníci podniků zainteresovaní využíváním AI pro marketingovou automatizaci a inspekce
14 hodiny