Návrh Školení

1. Úvod do facilitace, nebo proč je výhodné používat brainstorming
2. Definování klientů/uživatelů pomocí personalizačních technik
3. Definování problému / výzvy - situace klienta
4. Identifikace obchodní hodnoty v projektu - požadavky a kritéria přijetí
– tvorba User Story Maps pomocí technik brainstorming

  • identifikace, definování, dekompozice a prioritizace požadavků - nástroje a techniky, např. Richard Lawrens, cvičení Elephant carpaccio
  • workshop:
    - definování požadavků - identifikace požadavků v formuli uživatelské příběhu
    - měřitelnost požadavků a posouzení účinnosti - identifikace kritérií přijetí pro uživatelský příběh
    - prioritizace požadavků na základě potřeb klienta projektu
    - předání požadavků - jak zajistit, že si rozumíme - předání potřeb klienta do transparentního uživatelského příběhu

5. Shrnutí - retrospektiva "start, stop, continue"

Požadavky

  • Zkušenosti s navrhováním a/nebo vývojem softwarových řešení pro klienty

Cílová skupina

  • Vývojáři
  • Manažeři IT oddělení
  • Manažeři projektů, PM
  • Vlastníci produktu
  • Zaměstnanci marketingových oddělení
 7 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie