Návrh Školení

1. Úvod do facilitace aneb proč se vyplatí používat brainstorm 2. Definování zákazníků/uživatelů pomocí personalizačních technik 3. Definování problému / výzvy - situace klienta 4. Identifikace obchodní hodnoty v projektu - požadavky a akceptační kritéria – vytváření map uživatelských příběhů pomocí technik brainstormingu

    identifikace, definice, dekompozice a prioritizace požadavků - nástroje a techniky, např. Richard Lawrens, workshop cvičení Elephant carpaccio: - definování požadavků - identifikace požadavků ve vzorci uživatelského příběhu - měřitelnost požadavků a vypořádání efektivity - identifikace akceptačních kritérií pro uživatelský příběh - upřednostňování požadavků na základě potřeb klienta projektu - přenos požadavků - jak zajistit, abychom si rozuměli - přenos potřeb zákazníka pro transparentní uživatelský příběh

5. Shrnutí - retrospektivní "start, stop, continue"

 

Požadavky

  • Zkušenosti s navrhováním a/nebo vývojem softwarových řešení pro zákazníky

Publikum

  • Vývojáři
  • manažeři IT oddělení
  • Projektoví manažeři, PM
  • Vlastníci produktu
  • Marketing zaměstnanci oddělení
 7 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (9)

Související kurzy

Kubernetes Design Patterns and Extensions

14 hodiny

Související kategorie