Návrh Školení
Úvod do Design Thinkingu
- Zásady a výhody v podnikových prostředích
- Použití při práci s interními klienty
Fáze 1: Empatie
- Techniky aktivního poslouchání a asertivní komunikace
- Nastavování důvěry s interními klienty
- Nástroje: rozhovory, pozorování, mapy empatie
- Aktivita: roleplay pro vstup do roli interních klientů
Fáze 2: Definice
- Identifikace skutečných problémů vs. vnímání
- Nástroje: "5 Whys," stromy problému, POV (Point of View)
- Praktický případ: identifikace nárazových bodů v procesech získávání a poskytování vybavení
Oporu proti změnám a správu vztahů
- Porozumění odporu proti změnám a způsob, jak s ním pracovat
- Strategie povzbuzující přijetí a spolupráci
- Aktivita: simulace scénářů odporu
Praktické použití v oddělení služeb
- Skupinový workshop: mapování současných problémů a možností pro zlepšení
- Spolu tvorba jasného vyjádření problému
- Feedback sezení v plenární formě
Závěr a další kroky
- Jednotlivé a týmové závazky
- Aplikace naučených věcí do každodenní práce
Požadavky
- Základní pochopení týmové práce a komunikace v pracovišti
- Připravenost k účasti na praktických a spolupracovných cvičeních
Cílová skupina
- Týmy pro služby a operace
- Vedení týmů a manažeři
- Profesionálové v interních funkcích (nákup, IT, HR, nemovitosti)
Reference (1)
I liked trainer the most, surely the best i have yet had the pleasure to listen to. Has very big knowlage and experience, created good atmosphere during the training, i've never felt intimidated or scared to speak, had some really good discussions. i really like that we tried to base everything we talked about on our experiences, not only professional but also educational as well as personal experiences. I also liked the amount of methods presented and the fact that we tried to use every single one of them. I also liked that this training was remote, made it a lot easier for people who are worikg a day job to be able to be on time and be active. Thanks for recommendation of the book! I will most definitely try it :).