Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Den 01
Úvod
- Inovace zaměřená na zákazníka versus inovace řízené technologiemi
Přehled myšlení založeného na řešení
- Strukturované myšlení a metodologie Design Thinking
Nástroje pro designéry
- Myšlenkové mapy, generátory nápadů, matice inovací, karty typu what-if atd.
Design Thinking pro vývoj produktů
- Identifikace skutečného uživatele vašeho produktu
Případová studie
- "Špehování" zákazníka
Získání empatického porozumění problému zákazníka
- Kreslení obrázků přirozeného chování zákazníka Mapování akcí zákazníka na časové ose
Definování problému s aktuálním řešením
- Identifikace klíčových problémů, se kterými se setkává uživatel vašeho produktu Kategorizace, vizualizace a odhad hodnoty řešení klíčových problémů
Cvičení
- Cesta zákazníka: Vytvoření časové osy s obrázky, e-maily, nabídkami a akcemi. Analýza klíčových problémů Rozhodování, které problémy vyřešit Prezentace vašich zjištění
Den 02
Generování nápadů
- Použití vizualizace, mapování a vyprávění příběhů k vytváření řešení
Prototypování řešení
- Nástroje a metody pro rychlé ověřování konceptů
Testování a opakování
- Testování v reálném čase Ověřování, komunikace a vydávání vaší inovace
Případová studie
- Selhejte často, selžte rychle
Použití Design Thinking pro řešení interních problémů v rámci vývojového týmu
- Vidět konflikt jako pozitivní sílu pro vynálezy Zvládání konfliktů prostřednictvím debaty a diskuse Empatie jako klíčová složka
Cvičení
- Vytváření nápadů jako tým Vytváření prototypů Komunikace o vaší inovaci Prezentace vašich zjištění
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Zkušenosti s navrhováním a/nebo vývojem softwarových řešení pro zákazníky
Publikum
- Vývojáři
- Projektoví manažeři
14 hodiny