Návrh Školení

Úvod do Design Patterns

  • Co jsou designové vzory?
  • Proč používat designové vzory?
  • Gang of Four (GoF) a klasifikace vzorů
  • Společné principy designu (SOLID, DRY, KISS, YAGNI)

Kreativní Design Patterns

  • Tovární metoda
  • Abstraktní továrna
  • Singleton
  • Stavitel
  • Prototyp

Strukturální Design Patterns

  • Adaptér
  • Most
  • Kompozitní
  • Dekoratér
  • Fasáda
  • Muší váha
  • Proxy

Behaviorální Design Patterns

  • Řetězec odpovědnosti
  • Příkaz
  • Tlumočník
  • Iterátor
  • Prostředník
  • Memento
  • Pozorovatel
  • Stát
  • Strategie
  • Metoda šablony
  • Návštěvník

Použití Design Patterns v aplikacích reálného světa

  • Návrhové vzory v podnikových aplikacích
  • Refaktorování staršího kódu pomocí návrhových vzorů
  • Kombinace více vzorů pro robustní řešení
  • Osvědčené postupy a úskalí

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Zkušenosti s programováním Java
  • Pochopení Object-Oriented Programming (OOP) konceptů
  • Základní znalost principů softwarové architektury

Publikum

  • Java vývojářů, kteří chtějí zlepšit své designérské dovednosti
  • Softwaroví architekti navrhující škálovatelné aplikace
  • Technická vedení, jejichž cílem je zlepšit udržovatelnost a efektivitu kódu
 21 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (5)

Upcoming Courses

Související kategorie