Návrh Školení
Úvod do Design Thinkingu pro interní klienty
- Opakování principů a fází Design Thinkingu
- Soustředění se na Empatii a Definici v kontextu interních klientů
- Jak tento přístup zlepšuje spolupráci a operační efektivitu
Fáze 1: Empatie (Hlavní důraz)
- Aktivní poslouchání a empatické komunikační techniky
- Empatické cvičení: vstup do rozevřených situací interních klientů
- Hry na role: simulace konverzace s interními klienty
- Kolektivní aktivita: spojení problematických bodů s skutečnými potřebami prostřednictvím empatických map
Fáze 2: Definice (Aplikace na reálné potřeby)
- Od problematických bodů k potřebám: převod insightů do akcí
- Skupinová dílna: nové definování problémů z pohledu klienta
- Napsání jasných a praktických problematik (POVs)
Odmítání změny a budování vztahů
- Pochopení a odstraňování odporu interních klientů
- Simulace: zvládání scénářů odporu s empatií a jasností
- Strategie pro podporu spolupráce a přijetí nových řešení
P praktické aplikaci a skupinová dílna
- Kooperativní aktivita: redesign procesu na základě identifikovaných potřeb
- Kolektivní vytváření příležitostí pro zlepšení
- Sessions s povolením: prezentace insightů a závazků
Závěr a další kroky
- Jednotlivé a týmové závazky k aplikaci empatie v každodenní práci
- Strategie pro udržování klienta zaměřeného dialogu a následného sledování
Požadavky
- Základní pochopení týmové práce a komunikace v pracovním prostředí
- Pochopení, ochota se zúčastnit praktických a spolupracovných cvičení
Účastníci
- Týmy pro služby a operace
- Vedoucí týmů a manažeři
- Odborníci v kontaktu s interními klienty (nákup, IT, HR, prostory)
Reference (1)
I liked trainer the most, surely the best i have yet had the pleasure to listen to. Has very big knowlage and experience, created good atmosphere during the training, i've never felt intimidated or scared to speak, had some really good discussions. i really like that we tried to base everything we talked about on our experiences, not only professional but also educational as well as personal experiences. I also liked the amount of methods presented and the fact that we tried to use every single one of them. I also liked that this training was remote, made it a lot easier for people who are worikg a day job to be able to be on time and be active. Thanks for recommendation of the book! I will most definitely try it :).