Návrh Školení

Úvod do Design Thinkingu pro interní klienty

  • Opakování principů a fází Design Thinkingu
  • Soustředění se na Empatii a Definici v kontextu interních klientů
  • Jak tento přístup zlepšuje spolupráci a operační efektivitu

Fáze 1: Empatie (Hlavní důraz)

  • Aktivní poslouchání a empatické komunikační techniky
  • Empatické cvičení: vstup do rozevřených situací interních klientů
  • Hry na role: simulace konverzace s interními klienty
  • Kolektivní aktivita: spojení problematických bodů s skutečnými potřebami prostřednictvím empatických map

Fáze 2: Definice (Aplikace na reálné potřeby)

  • Od problematických bodů k potřebám: převod insightů do akcí
  • Skupinová dílna: nové definování problémů z pohledu klienta
  • Napsání jasných a praktických problematik (POVs)

Odmítání změny a budování vztahů

  • Pochopení a odstraňování odporu interních klientů
  • Simulace: zvládání scénářů odporu s empatií a jasností
  • Strategie pro podporu spolupráce a přijetí nových řešení

P praktické aplikaci a skupinová dílna

  • Kooperativní aktivita: redesign procesu na základě identifikovaných potřeb
  • Kolektivní vytváření příležitostí pro zlepšení
  • Sessions s povolením: prezentace insightů a závazků

Závěr a další kroky

  • Jednotlivé a týmové závazky k aplikaci empatie v každodenní práci
  • Strategie pro udržování klienta zaměřeného dialogu a následného sledování

Požadavky

  • Základní pochopení týmové práce a komunikace v pracovním prostředí
  • Pochopení, ochota se zúčastnit praktických a spolupracovných cvičení

Účastníci

  • Týmy pro služby a operace
  • Vedoucí týmů a manažeři
  • Odborníci v kontaktu s interními klienty (nákup, IT, HR, prostory)
 7 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (1)

Nadcházející kurzy

Související kategorie