Návrh Školení

Úvod

    Co je Bing AI a její význam ve vyhledávačích? Bing AI vs. tradiční vyhledávače Přehled funkcí a architektury Bing AI Zkoumání dopadu AI na technologii vyhledávačů

Pochopení Bing AI

    Životní cyklus vyhledávacího dotazu v Bing Jak Bing AI integruje umělou inteligenci do vyhledávacího procesu Klíčové technologie umělé inteligence využívané Bingem, jako je zpracování přirozeného jazyka a strojové učení

Začínáme

    Accessing Bing AI: Vyhledávání založené na webovém prohlížeči Zkoumání vylepšení vyhledávání pomocí AI v Bing Pochopení role AI při poskytování relevantních výsledků vyhledávání

Vlastnosti a funkce umělé inteligence Bing

    Inteligentní odpovědi: Poskytování stručných odpovědí na uživatelské dotazy Inteligentní obrázek Search: Využití umělé inteligence pro vizuální vyhledávání a rozpoznávání obrázků Inteligentní video Search: Vylepšení možností vyhledávání videa pomocí algoritmů AI Inteligentní automatické doplňování: Využití umělé inteligence k navrhování vyhledávacích dotazů v reálném čase Inteligentní Indexování: Zvýšení relevance vyhledávání a načítání prostřednictvím indexování řízeného umělou inteligencí

Chatbot Bing AI

    Úvod do technologií chatbotů Přehled chatbota Bing AI Budování konverzačních interakcí s Bing AI Chatbot Aplikace Bing AI Chatbot v zákaznické podpoře, vyhledávání informací a další

Integrace Bing AI se SEO a tvorbou obsahu

    Optimalizace webového obsahu pro Bing AI Využití funkcí AI pro optimalizaci pro vyhledávače Vytváření obsahu, který je v souladu s možnostmi Bing AI Hodnocení dopadu Bing AI na marketingové strategie vyhledávačů

Odstraňování problémů a doporučené postupy

    Běžné problémy a výzvy při práci s Bing AI Techniky odstraňování problémů pro zlepšení výsledků vyhledávání Doporučené postupy pro efektivní využití Bing AI

Shrnutí a další kroky

    Shrnutí klíčových poznatků a poznatků z kurzu Zdroje pro další zkoumání a možnosti učení v Bing AI, technologiích chatbotů a souvisejících tématech

Požadavky

  • Nejsou vyžadovány žádné požadavky.
  • Prospěla by základní znalost vyhledávačů a konceptů umělé inteligence.

Publikum

  • Digitální marketéři
  • Tvůrci obsahu
  • Weboví vývojáři
  • Datové analytiky
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Související kurzy

Související kategorie