Building an Effective Team with Belbin Team Roles Počítačový Kurz
Role týmu identifikované Dr. Meredithem Belbinem jsou široko používány v organizacích po celém světě. Tento kurz vás povede přes teorii týmových rolí, které vám pomohou identifikovat způsoby, jak využít své síly k vaší výhodě a zvládnout své slabosti co nejlépe. Kurz je vhodný pro jednotlivce, kteří se chtějí naučit fungovat lépe v, nebo zlepšit jejich řízení, týmy. Je také ideální pro stávající týmy, které spolu mohou zkoumat způsoby, jak efektivněji pracovat ve svém konkrétním prostředí.
Návrh Školení
Úvod
- Práce Dr. Meredith Belbin Jak byla teorie týmových rolí efektivně využívána Jak nepoužívat teorii týmových rolí Belbin Přehled týmových rolí
Určení vaší preferované role
- Hodnocení sebevnímání inventáře pozorovatele
Týmový rozvoj
- The 9 Belbin Team Roles Rozvoj vašich individuálních silných stránek pro týmový úspěch Pochopení přípustných slabin (Belbin Team Report – volitelné pro týmy, které kurz absolvují společně)
Týmová dynamika
- Pochopení toho, jak ostatní ovlivňují vaše chování Zacházení s obtížnými lidmi Jak se vypořádat s chybějícími rolemi
Open Training Courses require 5+ participants.
Building an Effective Team with Belbin Team Roles Počítačový Kurz - Booking
Building an Effective Team with Belbin Team Roles Počítačový Kurz - Enquiry
Reference (1)
The team vs. team exercise. It made me cognizant of the negative behaviours of my strong areas.
Jordan Ruegg
Kurz - Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Upcoming Courses
Související kurzy
Assertiveness
7 hodinyVysoce participativní kurz, který zahrnuje individuální a skupinové diskuse a dovednosti praxe umožnit delegátům sdílet myšlenky a rozvíjet své úrovně dovedností.
publikum
Každý, kdo chce zlepšit své dovednosti
Aim
Tento kurz má za cíl zvýšit sebevědomí a zvýšit schopnost delegáta sebevědomě a asertivně komunikovat s kolegy a zákazníky.
Cíle
Na konci programu budou účastníci:
- Pochopte a překonáte překážky, které přinášejí
- Rozpoznat vlastnosti chování uvnitř sebe a ostatních a naučit se efektivní strategie pro jejich řízení
- Efektivně komunikovat s širokou škálou lidí k dosažení win-win situace kdekoli je to možné
- Efektivní řešení obtížných situací.
Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
14 hodinyGoal
Školení bude zaměřeno na přezkoumání a zlepšení kompetencí potřebných k dosažení jejich obchodních cílů, pokud jde o individuální práci i týmovou práci, zejména prostřednictvím získávání dovedností účastníků, jako jsou:
- Budování efektivního komunikačního stylu s ostatními
- Praktický rozbor komunikačních bariér a aktivní techniky prevence jejich vzniku
- Budování vztahů podpůrných sestav
- Efektivní týmová práce
- Uvědomění si vzájemného ovlivňování ve vztahu tým-jednotka a jednotka-tým
- Schopnost používat různé techniky ke zvládání konfliktů
- Měnit své postoje a chování modelovat konstruktivně (např. asertivní držení těla)
Způsob práce
Školení je koncipováno jako interaktivní, kde účastníci sdílejí více než 80 % času. Každé sezení má podobnou dynamiku: otevření nových cvičebních návyků (k budování povědomí), mini přednáška o technikách (znalosti), procvičování nových taktik a technik (dovednosti). Po ukončení každého sezení obdrží účastníci podpůrné materiály pro diskutovaná sezení.
Praktický materiál je shrnut v podobě minipřednášky vysvětlující teoretický základ a základní psychologické mechanismy, které účastníci při práci na školící místnosti zažívají.
Conflict Management
14 hodinyÚčel školení:
Pro všechny, kteří se snaží efektivně a efektivně řešit konfliktní situace. Školení pro lidi, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti v používání konfliktu v práci týmu, s cílem rozvíjet schopnost aplikovat strategie, metody a techniky zvládání konfliktů.
Výhody školení:
Využití metod a technik k řešení konfliktních situací, efektivní zvládání konfliktů, efektivní komunikace v konfliktních situacích, zručná příprava analýzy potřeb stran konfliktu a formulace problému, využití dovedností zvládání stresu, emoční a asertivní techniky při řešení takových konfliktů.
Dovednosti získané během školení:
- efektivně komunikovat v konfliktních situacích
- identifikovat zdroje konfliktu
- analýza potřeb stran konfliktu a formulace problému
- používat metody a techniky k řešení konfliktů
- k zásadám asertivity a zvládání emocí při řešení konfliktů
- aplikace principů asertivního odporu falšování
- vhodné chování v konfliktu
- implementovat tyto zvládání stresu, emocionální
Metoda tréninku:
přednášky, simulace, případové studie, hraní rolí, poskytování zpětné vazby účastníkům
Communicating and Influencing For Team Members
14 hodinyNa konci kurzu budou delegáti schopni:
- Ocenit potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
14 hodinyPublikum
Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících s komunikací a ovlivňováním:
- Jejich kolegové Jejich šéfové Jejich interní a externí zákazníci a zainteresované strany
Formát kurzu
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Oceňovat potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Správa svých interních a externích zákazníků a zainteresovaných stran Vysvětlit, jak se vypořádat s obtížnými situacemi, se kterými se mohou v kanceláři setkat
Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
14 hodinyVe stále více globalizovaném světě pracujeme v multikulturnějším prostředí, kde jsou možné konflikty mezi jednotlivci a skupinami. Základní víra za řešením konfliktů je, že konflikty jsou nevyhnutelné, ale že jsou zvládnutelné.
Assertiveness, sebedůvěra, vyjednávací schopnost, interpersonální a další dovednosti jsou klíčové pro podporu řešení konfliktů. V každodenním životě se setkáváme s mnoha příležitostmi, kdy vědomě či nevědomě (s rodinnými příslušníky, přáteli, klienty, obchodními partnery) zvládáme konflikty. Zvládnutí řešení konfliktů pomáhá efektivně řešit konflikty a také nám pomáhá lépe komunikovat, efektivně přesvědčovat, zlepšovat obchodní výsledky a také zlepšovat organizační a osobní chování a výkon.
Tento kurz nabízí kombinaci teorií a konceptů v kombinaci se skupinovými cvičeními a individuálními aktivitami, které umožňují delegátům sdílet nápady a rozvíjet své dovednosti.
Cíle:
- Pochopit základy a nuance konfliktů v organizacích
- Prozkoumat klíčové koncepty, faktory, teorie, typy a modely při řešení konfliktů
- Objevit typy osobnosti, styly vedení podporující vyjednávací schopnosti
- Naučit se umění asertivity a sebevědomí
- Experimentovat, zažít a procvičit řešení konfliktů
Influencing and Avoiding Conflict
21 hodinyPublikum
- Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících Influencing and Avoiding Conflict s : svými kolegy, jejich šéfy, jejich interními a externími zákazníky a zainteresovanými stranami
Cíle kurzu
Na konci kurzu budou delegáti schopni:
- Ocenit potřebu řídit své vlastní chování dříve, než mohou ovlivnit chování ostatních Pochopit silné a slabé stránky různých dostupných komunikačních médií Řídit své interní a externí zákazníky a zainteresované strany
Formát
Kurz bude vysoce interaktivní kombinací:
- Usnadněné diskuse Prezentace snímků Cvičení a případové studie
Negotiation Skills
14 hodinyTento dvoudenní kurz je určen pro lidi, kteří chtějí dosáhnout lepších výsledků při jednání se zákazníky, dodavateli a kolegy. Učí dovednosti a taktiky používané efektivními vyjednavači a buduje sebedůvěru potřebnou k úspěchu.
Delegáti se učí různé styly vyjednávání a jak maximalizovat svou osobní sílu a zároveň chránit důležité vztahy. Kurz je vysoce participativní s kombinací přednášky, diskuse, koučování a cvičení.