Balanced Scorecard Počítačový Kurz
Výcvik je navržen tak, aby pomáhal každému, kdo si myslí o realizaci nebo pracuje na vyváženém výsledkovém projektu.
Návrh Školení
Měření podnikové strategie
- Finanční perspektiva
- Zákaznická perspektiva
- Perspektiva interních obchodních procesů
- Perspektiva učení a růstu
- Spojující ukazatele balanced scorecard s vaší strategií
- Struktura a strategie
Správa podnikové strategie
- Zajištění strategické shody: Od vrcholu k základu
- Cíle, alokace zdrojů, iniciativy a rozpočty
- Správa zpětné vazby a proces strategického učení
- Implementace programu správy balanced scorecard
Veřejné školení vyžaduje minimálně 5 účastníků.
Balanced Scorecard Počítačový Kurz - Rezervace
Balanced Scorecard Počítačový Kurz - Dotaz
Balanced Scorecard - Dotaz ohledně konzultace
Dotaz ohledně konzultace
Reference (1)
The references on the material, and everything else that was provided during the training. However, I would recommend advertising this training so more people can attend.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Kurz - Balanced Scorecard
Nadcházející kurzy
Související kurzy
Online Audit Značky: Hodnotit digitální přítomnost a pozici vaší značky pro vytváření efektivních strategií značek
21 hodinyDigitální přítomnost značky je klíčová pro přežití podniku v dnešním propojeném světě.
Tato instruktorem vedená, živá školení je určena marketingovým odborníkům všech úrovní, kteří chtějí posílit online pozici značky podniku, hodnotit výkon značky a řídit obraz a reputaci značky prostřednictvím provedení důkladného Online Auditu Značky.
Součet mnoha online kontaktních bodů nakonec tvaruje to, jak vaše cílové skupiny vnímají vaši společnost a zda se rozhodnou o ni obchodovat.
Online audit značky je v současnosti standardní praxe pro podniky, které chtějí hodnotit a posilovat pozici svých značek na daném trhu.
Kromě hodnocení vlastních online aktiv značky na jejich silných a slabých stránkách tento audit rozpojí, jak se vaše značka hovoří o na externích kanálech, které podnik neovládá, aby bylo možné hodnotit vnímání značky.
Na konci provedení online auditu značky budete moci vyvinout transformační marketingovou strategii značky, která se shoduje s širšími podnikovými cíli.
Ačkoli toto kurzy spadá do kategorie 'Správa Značek', dotýká se mnoha dalších disciplín v organizaci; od zákaznického zkušeností a online uživatelských cest přes objevování informací ke strategii marketingu a plánování.
Na konci tohoto školení, účastníci budou schopni:
- Posoudit online přítomnost značky na jejích silných a slabých stránkách.
- Zjistit online reputaci a obraz podniku.
- Identifikovat a posílit pozici značky na daném trhu.
- Vytvořit výsledkově orientovanou strategii značky a integrovaný plán online marketingové komunikace.
- Provést konkurenční analýzu značky a vytvořit mapy vnímání odvětví.
- Provést audit SEO.
- Naučit se aktuální pokyny SEO v době umělé inteligence.
- Zjistit cenné informace o tom, jak různé skupiny zákazníků vnímají podnik a jeho produkty nebo služby.
- Spravovat online sociální naslouchání.
- Používat umělou inteligenci k efektivnějšímu provádění pravidelných auditů značky.
Základy Podnikové Společenské Zodpovědnosti
7 hodinyZískejte porozumění a pochopení hodnoty investic do společenské odpovědnosti firem, filantropie a udržitelnosti. Školení je vedeno interaktivní formou a zahrnuje řadu případových studií.
Řízení podnikové IT a strategické management
35 hodinyŘízení podnikové IT je klíčové pro zapojení technologických iniciativ do firemní strategie, zajištění dodávky hodnoty a správy rizik.
Tato výukově řízená přímá školení (online nebo na místě) je určena pokročilým odborníkům v oblasti řízení IT, kteří chtějí prohlubit své znalosti o rámci řízení, dodávce hodnoty a správy rizik a zároveň se připravit na pokročilý certifikát.
Po ukončení tohoto školení budou účastníci schopni:
- Použít rámce řízení pro zapojení IT do firemních cílů.
- Optimalizovat dodávku hodnoty prostřednictvím strategických investic a realizace výhod.
- Evalurovat a minimalizovat podniková rizika, zahrnující se nacházející rizika.
- Vytvořit strategie pro optimalizaci IT zdrojů a rozhodnutí o dotazovanosti.
Formát kurzu
- Interaktivní přednáška a diskuse.
- Mnoho cvičení a praxe.
- Praktická implementace v prostředí živé laboratoře.
Možnosti individualizace kurzu
- Pro požadavek na individualizované školení pro tento kurz, prosím kontaktujte nás k domluvě.
Tržní Prognózy
14 hodinyPublikum
Tento kurz byl vytvořen pro analytiky, prognostiky, kteří chtějí zavést nebo zlepšit prognózování, které může souviset s prognózováním prodeje, ekonomickým prognózováním, technologickým prognózováním, řízením dodavatelského řetězce a prognózováním poptávky nebo nabídky.
Popis
Tento kurz provede delegáty řadou metodologií, rámců a algoritmů, které jsou užitečné při rozhodování o tom, jak předpovídat budoucnost na základě historických dat.
Využívá standardní nástroje jako Microsoft Excel nebo některé Open Source programy (zejména R projekt).
Principy obsažené v tomto kurzu lze implementovat pomocí libovolného softwaru (např. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream pro finanční analýty: Příprava na certifikaci
14 hodinyToto živé školení vedené instruktorem v České republice (online nebo na místě) je zaměřeno na začínající finanční analytiky, kteří se chtějí naučit používat OneStream pro finanční analýzu, výkaznictví a rozhodování na základě dat a připravit se na příslušné certifikace OneStream.
Na konci tohoto školení budou účastníci schopni:
- Pochopte základní funkce OneStream XF.
- Procházejte rozhraním a pracovním prostorem OneStream.
- Načtěte, transformujte a ověřte finanční data.
- Vytvářejte a analyzujte finanční zprávy a řídicí panely.
- Používejte funkce pro automatizaci pracovních postupů OneStream pro finanční plánování a konsolidaci.
- Připravte se na certifikační zkoušky OneStream (např. OneStream Certified Professional – Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant atd.).
Strategický rozvoj: myšlení, plánování, manažerské a vůdcovské schopnosti
35 hodinyPřehled
Tento 5denní kurz pomůže účastníkům rozvíjet své strategické myšlení, plánování a manažerské dovednosti, včetně taktických a operačních požadavků pro úspěšné provedení ve vysokorizikovém prostředí. Kurz se zabývá náročnými otázkami řízení konfliktů, manažerské změny, jak se stát dobrým vůdcem a jak motivovat tým. Při použití interaktivních případových studií a příkladů z odvětví budou účastníci povzbuzeni k sdílení svých zkušeností a výzev, aby mohli vybudovat praktická a zaměřená na práci řešení, které si mohou vzít domů a skutečně použít.
Jedním z hlavních cílů programu je poskytnout manažerům dovednosti k analýze podnikatelského prostředí, aby odhalili ziskové obchodní příležitosti a vyvinuli strategie pro dosažení soutěživé převahy v stále konkurenceschopnějším obchodním prostředí. Program také poskytne přehled o vedení, o nejlepších praxech a chování, které zvýší schopnost manažerů řešit komplexity a neurčitosti správy vysokou výkonnostní organizace.
Cíle vzdělávání
Po absolvování tohoto kurzu budou účastníci schopni:
- Popsat hlavní problémy, kterým čelí organizace;
- Vysvětlit různé přístupy k plánování rozvoje organizace;
- Analyzovat současné obchodní prostředí a vlivy ovlivňující organizaci;
- Analyzovat zdroje uvnitř i vně organizace;
- Vysvětlit různé přístupy k řízení strategie a její místo v obchodním plánu;
- Hodnotit alternativní rozvojové strategie, aby mohli doporučit ta nejvhodnější pro potřeby firmy.
- Použít hlubší pochopení strategických plánů;
- Objektivně diskutovat rizika, přínosy a náklady spojené s implementací nové strategie, včetně řízení konfliktů v týmu;
- Definovat přístupy k řízení identifikovaných rizik;
- Analyzovat potenciální dopady na svou firmu (jak pozitivní, tak negativní) výsledkem implementace nové strategie;
- Návrh politik, systémů a procesů k úspěšnému provedení emergentních strategických plánů;
- Pokrýt klíčové kroky v řízení změny
Kdo by měl absolvovat tento kurz
- Manažeré produktů/Služeb
- Nedávno jmenovaní i zkušení manažeré a vedoucí týmů
- Hlavy operací
- Vyšší bankovní manažeři
- Manažeři lidských zdrojů
- Operativní manažeré
- Marketingoví manažeři
Metodologie
Kurz se skládá ze zprostředkovávaných workshopů, doplněných případovými studiemi z kombinace publikovaných skutečných příkladů a/nebo praktického zkušeností. Bude také možnost pro účastníky pracovat ve malých skupinách, aby syntetizovali myšlenky a strategie a aplikovali materiál v kontextu svých organizací/oddělení. Otevřená fóra budou klíčovým prvkem.
Statistické uvažování pro rozhodovače
7 hodinyTento kurz byl vytvořen pro rozhodovače, jejichž hlavním cílem není provádět výpočty a analýzy, ale porozumět jim a být schopni vybrat, jaké statistické metody jsou relevantní při strategickém plánování organizace.
Například potenciální účastník musí rozhodnout, kolik vzorků je třeba shromáždit, než mohou rozhodnout, zda se produkt vydá na trh.
Pokud potřebujete delší kurz, který pokrývá základy statistického uvažování, podívejte se na 5denní školení "Statistika pro manažeře".
Strategické myšlení
21 hodinyV tomto instruktorem vedeném živém školení v České republice nové manažery provedeme nejdůležitějšími koncepty strategického myšlení, realizujeme teorii na základě praktických úkolů inspirovaných reálnými případy. Účastníci dostanou unikátní příležitost se naučit nové způsoby myšlení, implementovat klíčové koncepty pro řešení problémů, zamýšlet se nad tím, jak se tyto principy vztahují k jejich práci, a poslouchat a sdílet své pohledy s instruktorem a kolegy.
Strategické plánování v praxi
14 hodinyTento školicí kurz byl vytvořen pro investory, majitele podniků, ředitele, manažery, vedoucí pracovníky a analytiky, kteří potřebují rozvíjet dovednosti strategického plánování. Není určen pro akademické účely, ale pro to, abyste začali realizovat své sny již dnes.
Tento kurz se zaměřuje na strategické plánování pro podniky, ve kterých je flexibilita a neustálé učení nejdůležitější. Hlavní důraz je kladen na firemní a investiční strategii s využitím aktuálních příkladů z reálného světa. Každý účastník kurzu bude mít možnost vytvořit si strategický plán a naučit se jej realizovat v praxi.
Strategické řízení
21 hodinyCílová skupina
Vysocí manažeři, kteří potřebují přehled o problématice strategického řízení a jeho aplikaci
Formát kurzu
Kombinace:
- Fasilitovaná diskuze
- Prezentační slidy
- Případy a příklady z praxe
Na konci kurzu budou účastníci schopni:
- Definovat problémy podložující úspěšné strategické vedení a jejich souvislost s silným organizačním klimatem
- Popsat řadu strategických obchodních modelů a jejich potenciální implikace pro vlastní podnikání
- Definovat klíčové koncepty, které stojí za budováním týmů s vysokou výkonností a řízením změn
- Definovat a používat klíčové finanční ukazatele strategického úspěchu
Požehnání Vaší Značky a Vašeho Podniku
21 hodinyCílová skupina
Tento kurz je určen všem zaměstnancům, kteří potřebují širší pohled na svou část podnikání; jejich specifické role v ní; a jejich zapojení do zlepšování přínosu pro organizaci jako celek
Formát kurzu
Kombinace:
- Fasilitovaná diskuze
- Přednášky s použitím prezentací
- Cvičení
Konec kurzu
- Vysvětlit, co znamená "značka" a jak ji mohou ovlivnit
- Porozumět procesu změn a pozici své společnosti v nich
- Vyložit relevantní principy, které stojí za jakoukoli změnou v podnikání
- Pochopit důležitost vztahů se zákazníky/stakeholdery pro úspěšné řízení jakéhokoli podniku
- Definovat finanční aspekty podnikání a části podniku, ve které delegáti působí
- Přesně určit důležité aspekty vyjednávání k zajištění nejlepšího možného výsledku pro svou část podniku