Návrh Školení

Modul 1 (Fáze 1 jazyka C++)

  • Úvod + Odkazy
  • Základy
  • Základní díl dílny
  • Přetížení
  • Co lze přetěžovat a jak.
  • Další typy C++ (bool & reference)
  • Dílna o přetížení
  • OOP 
  • Krátký úvod do OOP
  • Třídy
  • Struktury
  • Přístupové modifikátory
  • Konstruktory
  • Výchozí/odstraněné funkce
  • Syntaxe inicializace / seznam inicializátorů konstruktoru
  • Dílna o třídách
  • Paměť
  • Klasické interakce s pamětí
  • Dílna o paměti

Modul 2

  • Úvod do kvantitativní finanční matematiky
  • Modely v diskrétním čase
  • Modely v spojitém čase
  • Modely úrokových sazeb 
  • Možnosti na obligace
  • Krátkodobé modely úrokových sazeb 
  • Závazkové kurzy v budoucnu 
  • Tržní modely 

Modul 3 (Fáze 2 jazyka C++ & Finální kvantitativní fáze)

  • Dědičnost
  • Konstrukce
  • Polymorfismus
  • Virtuální, čistě virtuální, abstraktní, rozhraní
  • Přístupové modifikátory
  • Dílna o dědičnosti (tvary)
  • Výjimky
  • Jaké jsou to
  • Jak fungují
  • Co hodit a co chytit
  • Dílna o výjimkách
  • Vypětím paměti
  • Jak se oznámí
  • Jak řešit
  • Současné správy paměti
  • RAII (Resource Acquisition Is Initialization)
  • Šablony použité v moderní správě paměti (SmartPointer)
  • Standardizované C++11 SmartPointery
  • Nullptr
  • Dílna o SmartPointerech
  • Obory názvů (namespaces)
  • Dílna o oborech názvů
  • Ceny obligací podle Vasicekova modelu v C++
  • Modelování Black-Scholes v C++ put &call 
  • Úvod do simulace Monte Carlo
  • Jak cenit možnosti pomocí simulace
  • Simulace Monte Carlo v C++
  • Geometrický Brownův pohyb
  • Americké vs. evropské možnosti
  • Sekundární hodnocení: Metoda lattice (mřížky)
  • Sekundární hodnocení: Metoda PDE (parciálních diferenciálních rovnic)
  • Sekundární hodnocení: Metoda PDE (parciálních diferenciálních rovnic)
  • Hodnocení amerických (datumy předem stanovenými) Bermudských možností 

Modul 4 - Finální fáze jazyka C++ 

  • auto
  • Nové klíčové slovo auto
  • Nový způsob vrácení hodnot pomocí auto
  • enum
  • Nového stylu enumy
  • constexpr
  • Nové konstantní výrazy
  • O konstantnosti
  • Konstanta a proměnlivost (const a mutable)
  • Lambdy & funkční objekty
  • Třídy, které se chovají jako funkce
  • Úvod do lambda funkcí
  • Chrono
  • Úvod do nové knihovny Chrono

 Modul 5

  • Převody typů (casting)
  • Standardní knihovna
  • Řetězce (string)
  • Kolekce (containers)
  • Vektory (vs)
  • Seznamy (list)
  • Mapy (map)
  • Pole (array)
  • Tuple
  • Inicializační seznamy
  • Iterátory
  • Syntaxe range-for
  • Standardní algoritmy (Std Algorithms)
  • Proudové operace (streams)
  • Různá klíčová slova
  • static
  • explicit

Modul 6

  • Pohybové sémantiky (move semantics)
  • Úvod do hodnot L/R
  • R-value-references použité pro pohybové sémantiky
  • Vlastnosti typů (type traits)
  • Získávání informací v čase kompilace
  • Souběžnost (concurrency)
  • Úvod do souběžnosti C++11, async/future a atomické typy
  • Variadické šablony - Úvod do variadických šablon C++11

Požadavky

Obecné Programming Znalosti

 49 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie