Návrh Školení
Část 1: Příliv - získávání nových zákazníků
Zaměřujeme se na přímý marketing, takže se nebudeme zabývat reklamními kampaněmi, ale zaměříme se na pochopení marketingových kampaní (např. direct mail). To je základ pro téměř vše ostatní v kurzu. Zaměřujeme se na měření a zlepšování účinnosti kampaní včetně:
- Význam testovací a kontrolní skupiny. Univerzální ovládací skupina. Techniky: Lift křivky, AUC Návratnost investice. Optimalizace marketingových výdajů.
Část 2: Základ Management: Správa stávajících zákazníků
Vezmeme-li v úvahu náklady na získávání nových zákazníků pro mnoho podniků, existuje pravděpodobně jen málo aktiv hodnotnějších než jejich stávající zákaznická základna, i když jen málokdo o tom uvažuje tímto způsobem. Mezi témata patří:
1. Cross-selling a up-selling: _Nabízení správného produktu nebo služby zákazníkovi ve správný čas._ - Techniky: RFM modely. Multinomická regrese. - b. Hodnota celoživotních nákupů.
2. Segmentace zákazníků: _Porozumění typům zákazníků, které máte._ - Klasifikační modely využívající nejprve jednoduché rozhodovací stromy a poté - náhodné lesy a další, novější techniky.
Část 3: Udržení: Udržení dobrých zákazníků
Pochopení toho, kteří zákazníci pravděpodobně odejdou, a co s tím můžete udělat, je klíčem k ziskovosti v mnoha odvětvích, zejména tam, kde dochází k opakovaným nákupům nebo předplatným. Podíváme se na sklon k modelům churn, včetně - Logistická regrese: glm (statistiky balíků) a novější techniky (zejména gbm jako obecný nástroj) - Modely ladění (stříška) a úvod do modelů souborů.
Část 4: Odliv: Pochopení toho, kdo odchází a proč
Zákazníci vás opustí – to je realita. Důležité je pochopit, kdo a proč odchází. Jsou to zákazníci s nízkou hodnotou, kteří odcházejí, nebo jsou to vaši nejlepší zákazníci? Odcházejí ke konkurenci nebo proto, že již nepotřebují vaše produkty a služby?
Témata zahrnují: - Modely celoživotní hodnoty zákazníka: Kombinace hodnoty nákupů se sklonem k odchodu zákazníků a náklady na obsluhu a udržení zákazníka. - Analýza dat průzkumu. (Obecně užitečné, ale zde uděláme krátký úvod v kontextu výstupních průzkumů.)
Požadavky
Od studentů se očekává, že budou pohodlně používat R a budou rozumět základním marketingovým konceptům.
Studenti by měli mít přístup k nejnovější verzi R s nainstalovanými dalšími balíčky gbm, caret a survey s jejich závislostmi a navrhovanými balíčky.
Reference (5)
bylo to informativní a užitečné
Brenton - Lotterywest
Kurz - Building Web Applications in R with Shiny
Machine Translated
Mnoho příkladů a cvičení souvisejících s tématem školení.
Tomasz - Ministerstwo Zdrowia
Kurz - Advanced R Programming
Machine Translated
Day 1 and Day 2 were really straight forward for me and really enjoyed that experience.
Mareca Sithole - Africa Health Research Institute
Kurz - R Fundamentals
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Kurz - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
It was very informative and professionally held. Wojteks knowledge level was so advanced that he could basically answer any question and he was willing to put effort into fitting the training to my personal needs.