Návrh Školení
Zavedení
- Představení trenérů a účastníků
- Úvod do modelování
- Úvod do SysML
- Úvod do MagicDraw/Cameo
- Definice případové studie
Dekompozice strukturního systému
- Zápis diagramu balíčku
- Rozkládání systému na balíčky
- Závislosti modelovacího balíčku
- Praktický úkol: Modelování struktury balíčku
Analýza potřeb uživatelů
- Use Case Zápis diagramu
- Identifikace herců
- Identifikace Use Cases
- Use Case Vztahy
- Praktický úkol: Modelování Use Cases
Definování systémových požadavků
- Od Use Cases k Systémovým požadavkům
- Zápis diagramu požadavků
- Specifikace požadavků
- Definování struktury požadavků
- Ověřování požadavků pomocí testovacích případů
- Požadavky Vztahy
- Praktický úkol: Požadavky na modelování
Definování konstrukčních bloků (pohled černé skříňky)
- Zápis diagramu definice bloku
- Konstrukční bloky
- Vlastnosti bloku modelování
- Definování vztahů mezi bloky
- Definování slovníku systémových dat
- Praktický úkol: Modelování pohledu na systém z černé skříňky
Modelování blokové struktury (zobrazení bílého rámečku)
- Vnitřní blokové schéma
- Vizualizace částí bloku
- Spojování dílů s konektory
- Definování portů
- Definování toků položek a bloků rozhraní
- Praktický úkol: Modelování bílého boxu na systém
Omezení modelovacího systému
- Definování omezujících bloků
- Spojení vlastností omezení s vlastnostmi hodnoty
- Provádění Parametrics
- Praktický úkol: Parametrika modelování
Návrh chování systému založeného na stavu
- Zápis schématu stavu stroje
- Identifikace států
- Definování událostí přechodu stavu
- Specifikace signálů
- Určení efektů
- Provádění státních strojů
- Praktický úkol: Modelování statemachines
Návrh řízení a datových toků
- Diagram aktivity
- Definování Activities
- Zadání parametrů
- Definování akcí
- Modelování řídicích toků
- Modelování datových toků
- Provádění Activities
- Praktický úkol: Modelování Activities
Projektování Communications
- Zápis sekvenčního diagramu
- Modelování Lifelines
- Modelovací zprávy
- Rozkládání interakcí pomocí odkazů
- Použití fragmentů interakce
- Definování časových omezení
- Praktický úkol: Modelování interakcí
Modelování průřezových konstrukcí
- Logické a fyzické architektury
- Alokační vztah
- Možnosti zobrazení přidělení
- Identifikace typů alokací
- Přidělení Matrix
- Praktický úkol: Přidělování budov Matrix
Zabalit
- Souhrnný trénink
- Diskuse o zbývajících otázkách
Požadavky
Pochopení procesu systémového inženýrství.
Reference (7)
Naučte se nové funkce a dokončete praktická cvičení na demo nástroji
Dede - Leidos Innovations UK Ltd
Kurz - Applying SysML with MagicDraw/Cameo
Machine Translated
Filip, byl znalý a sympatický chlap. Tento kurz se mi líbil a bylo by pro mě velmi přínosné, kdybych později cvičil ve svém volném čase
Robert - Leidos Innovations UK Ltd
Kurz - Applying SysML with MagicDraw/Cameo
Machine Translated
Laboratoře a cvičení pomohly dát prezentačním snímkům kontext a ukázaly některé užitečné funkce Cameo
Nick - Lawrence Livermore National Laboratory
Kurz - Applying SysML with MagicDraw/Cameo
Machine Translated
Ruce na cvičení. Myslím, že někteří z nás byli na konci trochu unavení a trochu ztratili nástroj.
Armen
Kurz - Applying SysML with MagicDraw/Cameo
Machine Translated
Ruce na práci, otevřenost k otázkám a promyšlené odpovědi.
Brian Wiktorek
Kurz - Applying SysML with MagicDraw/Cameo
Machine Translated
Byl zábavný a jeho mix přednášky/dema/dělat na vlastní pěst byl opravdu dobrý.
Kiyarash
Kurz - Applying SysML with MagicDraw/Cameo
Machine Translated
Trenér byl velmi dobře informovaný!
Rae Pombo
Kurz - Applying SysML with MagicDraw/Cameo
Machine Translated