Návrh Školení
Pochopení moderního zákaznického servisu
- Co je úspěch zákazníka a proč to má význam?
- Klíčové trendy ve zákaznickém servisu a automatizaci prodeje
- Vliv umělé inteligence a automatizace na zákaznický servis
Použití AI k posílení spokojenosti zákazníků
- Přehled o nástrojích pro zákaznický servis podporovaných umělou inteligencí
- Zlepšení reakčních dob v podpoře zákazníků
- Vytváření personalizovaných zákaznických zážitků pomocí AI
Optimalizace pracovních postupů pomocí automatizace
- Automatizace opakujících se úkolů ve zákaznickém servisu a prodeji
- Nastavení pracovních postupů na zlepšení operativní efektivity
- Měření a analýza výkonu automatizace
Zlepšení prodeje a zapojení pomocí AI
- Strategie založené na umělé inteligenci pro růst prodeje
- Použití prediktivní analýzy k identifikaci možností
- Cross-selling a upselling prostřednictvím datových výkonů
Vzdálené školení týmu a jeho povzbuzení
- Návrh efektivních programů vzdáleného školení
- Opatření týmů nástroji pro úspěch zákazníka a prodej
- Zajištění konzistentního přijetí praxe AI a automatizace
Vytváření škálovatelných řešení
- Rozvoj dlouhodobých strategií pro úspěch zákazníka
- Integrace nových technologií do stávajících pracovních postupů
- Měření ROI na iniciativy ve zákaznickém servisu a prodeji
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní pochopení pracovních postupů pro zákaznickou podporu a prodej
- Srozumění s nástroji a procesy CRM
Cílová skupina
- Týmy zákaznické podpory
- Profesionálové v oblasti prodeje
- Manažeri a vedoucí týmů odpovědní za zákaznický úspěch
Reference (4)
Způsob interakce se studenty
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Kurz - Salesforce for Sales and Administration
Přeloženo strojem
Naštěstí jsem měl jednoho na jednoho výcvik s instruktorem. To bylo velmi dobré. Viktor pracoval v mé rychlosti, všechno mi vysvětlil jasně a já jsem byl velmi spokojený s výsledkem.
Craig - Superior Minerlas
Kurz - Salesforce for End Users
Přeloženo strojem
Úvod do aplikačních scénářů
Rachel - ge ren
Kurz - Salesforce CPQ for Administrators
Přeloženo strojem
Styl a metoda školení byla více interaktivní než jen poslouchání po celou dobu. Dala mi možnost prakticky aplikovat to, co mě učila, zatímco probíhalo školení. Skutečně se mi to líbilo, věnovala mi celé pozornosti a ptala se mě na místa a aspekty, která potřebovala zdůraznit. Naučil jsem se mnoho nových funkcí a mám teď více znalostí než předtím. Získal jsem také nějakou sebevědomost ve své práci a při používání Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Kurz - Salesforce Lightning
Přeloženo strojem