Návrh Školení

Úvod

    Přehled Salesforce Marketing Cloud Klíčové vlastnosti a výhody Pochopení architektury Salesforce Marketing Cloud Integrace s Salesforce CRM

Email Studio

    Základy e-mailového marketingu Orientace v rozhraní Email Studia Vytváření a správa e-mailových šablon Správa segmentace a odběratelů Provádění A/B testování a analýzy e-mailů

Journey Builder

    Úvod do cest zákazníků Navrhování a vytváření cest zákazníků Spouštěcí mechanismy a nastavení cest Personalizace a dynamický obsah Analýza výkonu cesty

Nástroj pro tvorbu a segmentaci publika

    Porozumění nástroji pro tvorbu publik Vytváření segmentovaných publik Import a správa dat Strategie segmentace napříč kanály

Automatizační studio

    Úvod do marketingové automatizace Rozhraní a funkce Automatizačního studia Vytváření a správa pracovních postupů automatizace Integrace automatizace s cestami Vykazování a analýzy pro automatizaci

Mobilní studio

    Základy mobilního marketingu Marketingové strategie SMS a MMS Nastavení mobilních kampaní Zasílání mobilních zpráv a push notifikace Analýza výkonu mobilního marketingu

Sociální studio

    Integrace sociálních médií s marketingovým cloudem Marketingové strategie sociálních médií Správa obsahu a zapojení sociálních médií Poslouchání a analýzy na sociálních sítích

Advertising Studio

    Přehled reklamního studia Vytváření a správa reklamních kampaní Budování publika pro reklamu Sledování a měření výkonu reklamy

Údaje Management

    Porozumění datové struktuře v marketingovém cloudu Techniky importu a exportu dat Zabezpečení dat a dodržování předpisů Používání datových rozšíření a SQL dotazů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

    Základní znalost digitálního marketingu Základní znalost Salesforce CRM

Publikum

    Marketingoví odborníci Salesforce administrátor
 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (7)

Související kurzy

Související kategorie