Návrh Školení

Sezení 1: Úvod do APQP

  • Přehled APQP a jeho významu v rozvoji produktů
  • Klíčové prvky a fáze procesu APQP
  • Role a odpovědnosti členů týmu APQP

Sezení 2: Fáze 1 - Plánování a definice

  • Požadavky zákazníků a analýza hlasu zákazníka (VOC)
  • Stanovení cílů designu produktu a procesu
  • Analýza mód chyb a jejich dopadů (FMEA) a hodnocení rizik

Sezení 3: Fáze 2 - Design a rozvoj produktu

  • Ověření a validace designu
  • Principy designu pro výrobu a sestavování (DFMA)
  • Revize designu a řízení změn inženýrství

Sezení 4: Fáze 3 - Design a rozvoj procesu

  • Schématování procesů a plány řízení procesu
  • Analýza měřicích systémů (MSA) a statistické nástroje
  • Pokročilé plánovací nástroje (např. Plán řízení, Procesní FMEA)

Sezení 5: Fáze 4 - Validace produktu a procesu

  • Sestavování prototypů a testování
  • Požadavky na schválení výrobních dílů (PPAP)
  • Testovací běh výroby a ověření měřicích systémů

Sezení 6: Fáze 5 - Zpětná vazba, hodnocení a nápravné opatření

  • Spouštění výroby a monitoring procesů
  • Neustálé zlepšování a procesy nápravných opatření
  • Získané lekce a implementace smyčky zpětné vazby

Poznámka: Tento kurz bude obsahovat praktická cvičení, skupinové diskuze a studie případů pro lepší porozumění a aplikaci principů APQP. Účastníci budou mít možnost pracovat na simulovaných projektech APQP, použít naučené nástroje a techniky a získat zpětnou vazbu od vysoce zkušených instruktorů. Úspěšné absolvování tohoto kurzu vybaví účastníky znalostmi a dovednostmi potřebnými k efektivní implementaci metodologií APQP ve svých organizacích a podpoření neustálého zlepšování kvality produktů a spokojenosti zákazníků.

Požadavky

Tento kurz je vhodný pro odborníky zapojené do rozvoje produktu, inženýrství, kvalitní kontroly a řízení projektů. Je ideální pro jednotlivce, kteří mají základní znalosti zásad správy kvality a chtějí rozšířit své znalosti APQP. Účastníci mohou být inženýry, manažery kvality, vedoucím projektů a dalšími odborníky odpovědnými za zajištění kvality produktu a spokojenosti zákazníků.

 28 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (7)

Nadcházející kurzy

Související kategorie