Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.        
        
        
            Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.        
    Návrh Školení
Úvod do pokročilého návrhu EV
- Přehled nejmodernějších technologií EV
- Explorace současných a budoucích trendů v návrhu EV
- Výzvy a příležitosti ve vývoji inovativních EV
Architektura a strukturální návrh EV
- Návrh lehkých a tuhých vozových konstrukcí
- Integrace modulárních a škálitelných architektur
- Zásady bezpečnosti v strukturálním návrhu
Aerodynamika a optimalizace efektivity
- Návrh s nízkým aerodynamickým odporem a vysokou stabilitou
- Hodnocení aerodynamického výkonu pomocí simulací
- Balancování estetiky s energetickou efektivitou
Inovace v pohonových soustavách a správě energie
- Optimalizace distribuce síly a návratnosti energie
- Implementace nových generací baterií
- Zlepšení tepelného řízení pro trvanlivost a výkon
Pokročilé techniky simulace a prototypování
- Použití CAD a FEA pro strukturální analýzu
- Simulace výkonu a efektivity pohonových soustav
- Rychlé prototypování pomocí 3D modelování a tisku
Integrace chytrých technologií a IoT
- Použití senzorů a telemetrie pro reálně časový monitoring
- Využití AI pro prediktivní údržbu a diagnostiku
- Explorace integrace autonomního řízení
Případové studie a praktická uplatnění
- Analyzování inovativních návrhů EV od vedoucích výrobců
- Naučení se z úspěšných projektů nových společností specializujících se na EV
- Explorace udržitelných návrhových postupů
Nejlepší praktiky vývoje EV
- Správa životního cyklu návrhu a vývoje
- Integrování udržitelnosti do každé fáze
- Zajištění dodržování automobilových standardů
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Silná znalost principů automobilového inženýrství
- Zkušenosti s technologiemi elektrických vozidel
- Oznámení se návrhovými a prototypovými nástroji pro automobily
Cílová skupina
- Automobilní inženýři zabývající se vývojem EV
- Odborníci R&D zkoumající pokročilé řešení EV
- Manažeři inovující ve směru elektrické mobility
             14 hodiny
        
        
