Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Vstup do AI ve verejné správě
- Co znamená AI pro poskytování služeb: přehled a definice
- Trendy digitální transformace v vládě
- Maturity AI ve veřejných institucích
Skutečné Use Cases ve verejném sektoru služeb
- Automatizované zpracování formulářů a pracovních postupů přijetí
- AI v triazách zdravotnictví, zpracování imigračních dokumentů a analýza daní
- Perspektivizace služeb na základě datových odhalení
Jazyk Access a zapojení občanů
- AI nástroje pro překlad a shrnutí
- Chatbotty a virtuální agenti pro vícejazyčné komunikace
- Zlepšování přístupnosti pro rozmanité populace
AI pro Forecasting a plánování zdrojů
- Použití AI k predikci poptávky po službách a kapacity
- Dřívější varovací systémy pro podvod, dodržování předpisů nebo eskalaci případů
- Integrace AI do pracovních postupů business intelligence
Ethické a provozní aspekty
- Předsudky, spravedlnost a vysvětlitelnost ve výsledcích automatických rozhodnutí
- Správa důvěry občanů a soukromí
- Návrh modelů služeb s člověkem v cyklu
Strategic Planning pro AI-zlepšené poskytování služeb
- Identifikace možností pro AI ve stávajících řetězcích služeb
- Hodnocení připravenosti: data, systémy a pracovní síla
- Křížová spolupráce mezi úřady a škálovatelné piloty
Souhrn a další kroky
Požadavky
Translate this
From: en
To: cs
- Znalost operací veřejných služeb a mechanismů jejich poskytování
- Zájem o inovace v oblasti služeb, zkušenosti občanů nebo digitální transformaci
- Není vyžadována předchozí technická znalost AI
Cílová skupina
- Profesionálové veřejného sektoru v roli poskytovatelů služeb
- Government oddělení zapojená do digitální transformace
- Týmy pro provoz a inovace v oblastech jako jsou daně, zdravotnictví nebo imigrační služby
7 hodiny