Návrh Školení

Vstup do umělé inteligence v veřejných službách

  • Co znamená AI pro dodávku služeb: přehled a definice
  • Trendy digitální transformace v vládních institucích
  • Stupeň rozvoje AI ve veřejných institucích

Reálné aplikace Use Case ve veřejné správě

  • Automatizované zpracování formulářů a pracovních proudů příjmu
  • AI v triáži nemocnic, zpracování emigraci dokumentů a analýze daní
  • Personalizace služeb na základě datových významek

Jazykové Access a zapojení občanů

  • Překladatelské a shrnoutací nástroje AI
  • Chatboti a virtuální agenti pro vícejazyčné komunikace
  • Zlepšení přístupnosti pro rozmanité populace

AI pro Forecasting a plánování zdrojů

  • Použití AI k predikci požadavků na služby a kapacity
  • Early warning systémy pro podvod, shodu s předpisy nebo eskalaci případu
  • Integrace AI do pracovních proudů business intelligence

Etnická a operativní aspekty

  • Zvrácenost, spravedlnost a vysvětlitelnost v automatických rozhodnutích
  • Správa důvěry občanů a ochrany soukromí
  • Návrh modelů služeb s lidským členem ve smyku

Strategic Planning pro AI-ově zlepšenou dodávku

  • Identifikace příležitostí pro AI v existujících řetězcích služeb
  • Hodnocení připravenosti: data, systémy a pracovní síla
  • Křížová spolupráce mezi organizacemi a škálovatelné piloty

Souhrn a další kroky

Požadavky

  • Znalostí s operacemi veřejné služby a mechanismy jejich poskytování
  • Zájem o inovace v oblasti služeb, zkušenosti občanů nebo digitální transformaci
  • Žádné předchozí technické znalosti v oblasti AI nejsou požadovány

Cílová skupina

  • Profesionálové veřejného sektoru s rolemi v poskytování služeb
  • Government oddělení zapojená do digitální transformace
  • Týmy pro provoz a inovaci ve sférech jako daně, zdravotnictví nebo imigrace
 7 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Upcoming Courses

Související kategorie