Návrh Školení

Úvod a cíle workshopu

  • Vítězná slova, program a výsledky workshopu
  • Spojení dovedností uzavírání s cíli a hodnotami společnosti
  • Osobní základní hodnocení a nastavení cílů pro den

Pochopení psychologie kupujících

  • Motivace kupujícího, rozhodovací faktory a vnímání rizik
  • Identifikace ekonomických, technických a osobních rozhodovacích faktorů
  • Mapování fází kupujícího na taktiky uzavírání

Struktura uzavírání: Opakovatelný proces

  • Rámcové struktury pro konzistentní, fázově orientované uzavírání
  • Vytváření kontrolních listů a signálů připravenosti k uzavírání
  • Přizpůsobení procesu krátkým a dlouhým prodejním cyklům

Efektivní dotazování a naslouchání

  • Vlivné otázky uzavírání a jejich využití
  • Aktivní naslouchací techniky k odhalení skrytých námitek
  • Převod odpovědí na jasné další závazky

Řízení námitek a vyjednávací taktiky

  • Klasifikace námitek a přizpůsobené vzory odpovědí
  • Zásady vyjednávání, které zachovávají marže a vztahy
  • Roleplay: přeměňování námitek na příležitosti k uzavření prodeje

Zkoušební uzavírání, zkoušebné uzavírání a jazyk k použití

  • Důkazné skripty uzavírání a šablony pro přizpůsobení
  • Používání zkoušebných uzavírání k testování připravenosti a zajištění mikrozávazků
  • Slova a fráze, které zvyšují naléhavost bez tlaku

Řízení rozhovorů o ceně a hodnotě

  • Rámcování ceny jako hodnoty a návratnosti pro různé typy kupujících
  • Strategie kotvení, balení a ustupování
  • Praktické scénáře: nabízení hodnoty a odpovídání na námity týkající se ceny

Následné péče, závazky a činnosti po uzavření prodeže

  • Návrh následných fází, které udržují dynamiku
  • Zajištění explicitních závazků a dalších kroků písemně
  • Nejlepší postupy předání na týmy pro integrování nebo realizaci

Praktické roleplay a peer coaching relace

  • Dvojice roleplay pokrývající běžné archetypy prodejníka a kupujícího
  • Strukturovaná zpětná vazba od kolegů na základě pozorovaného chování
  • Refinace cykly a demonstrace vedené coachem

Naplánování akcí a měření

  • Vytvoření osobního 30-denního plánu uzavírání prodeje
  • Výběr jednoduchých metrik k sledování zlepšení uzavírání
  • Příprava předání manažerovi pro posílení a coaching

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní pochopení procesu prodeje a zákaznických cest
  • Zkušenosti s angažováním potenciálních klientů nebo zákazníků
  • Příprava na roleplay a ochota přijmout feedback od kolegů

Cílová skupina

  • Prodejní zástupci a manažeři účtů
  • Prodejní týmy v terénu a interní prodejní týmy
  • Manažeré prodeje a vedoucí týmů odpovědní za efektivitu uzavírání
 7 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (3)

Nadcházející kurzy

Související kategorie