Návrh Školení

Úvod

Přehled Pricing Psychology

    Důležitost tvorby cen Cenová síla číslo 9 Cenové ukotvení Vybízí k porovnání cen

Výběr správné ceny

    Strategie přizpůsobení se publiku Efekt 99 95 versus 99 Vyhýbání se lichým cenám Efekt preciznosti Stanovení ega

Prezentace ceny spotřebitelům

    Efekt slabiky Přidávání centů Přidání čárek Efekt svislosti Efekt mužské červené

Cenové strategie rámování

    Efekt centů za den Efekt náhradních změn Rámce zisku a 9 konečných cen Časové vymezení

Prezentace produktu spotřebitelům

    Poskytování kompromisu Efekt návnady Efekt sestupného pořadí Efekt ukotvení

Nabídka prodeje produktů a slev

    Princip odečítání Snadný výpočet slev Slevy založené na procentech Relativní velikost a relativní vzdálenost Efekt slovní shody Vertikální a horizontální umístění Efekt levé a pravé číslice Limity slev

Řešení dodatečných poplatků

    Dělené oceňování Prezentace přirážek Role výše přirážky Účinek konsolidace přirážky Obrací rozdělení

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Obecná znalost prodeje, marketingu a cen
  • Zájem o psychologické teorie a výzkum pro podnikání

Publikum

  • podnikatelé
  • Marketing zaměstnanci
  • Prodejní personál
 7 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (2)

Související kurzy

Související kategorie