Návrh Školení
Úvod
Přehled Pricing Psychology
- Důležitost tvorby cen Cenová síla číslo 9 Cenové ukotvení Vybízí k porovnání cen
Výběr správné ceny
- Strategie přizpůsobení se publiku Efekt 99 95 versus 99 Vyhýbání se lichým cenám Efekt preciznosti Stanovení ega
Prezentace ceny spotřebitelům
- Efekt slabiky Přidávání centů Přidání čárek Efekt svislosti Efekt mužské červené
Cenové strategie rámování
- Efekt centů za den Efekt náhradních změn Rámce zisku a 9 konečných cen Časové vymezení
Prezentace produktu spotřebitelům
- Poskytování kompromisu Efekt návnady Efekt sestupného pořadí Efekt ukotvení
Nabídka prodeje produktů a slev
- Princip odečítání Snadný výpočet slev Slevy založené na procentech Relativní velikost a relativní vzdálenost Efekt slovní shody Vertikální a horizontální umístění Efekt levé a pravé číslice Limity slev
Řešení dodatečných poplatků
- Dělené oceňování Prezentace přirážek Role výše přirážky Účinek konsolidace přirážky Obrací rozdělení
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Obecná znalost prodeje, marketingu a cen
- Zájem o psychologické teorie a výzkum pro podnikání
Publikum
- podnikatelé
- Marketing zaměstnanci
- Prodejní personál
Reference (4)
Irma byla naladěna na nás jako na studenty a na naše obchodní potřeby. Z informované zpětné vazby, kterou poté poskytla, bylo jasné, že nám aktivně naslouchá.
Siobhan - Raintree
Kurz - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Odpovědi s řešením a praktickým využitím.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurz - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Dokázala snadno odpovědět na otázky každého... Jasný důkaz její odbornosti.
Yunus - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated
Myšlenka, že mohu položit jakoukoli otázku a přejít od jednoho tématu k druhému, a skutečnost, že školení bylo nastaveno na správnou úroveň pro to, co jsem potřeboval vědět.
Christian - Informa
Kurz - B2B Brand Management
Machine Translated