Návrh Školení

Zavedení

Nastavení nástrojů pro Kotlin

  • Pomocí nástrojů příkazového řádku
  • Instalace JDK pro Kotlin
  • Instalace a nastavení IDE: IntelliJ
  • Instalace pluginů

Začínáme se syntaxí Kotlin a Kotlin

  • Učení Kotlin architektury
  • Naučte se Kotlin syntaxi
  • Použití klíčových funkcí Kotlin

Object-Oriented Programming s Kotlin

  • Přehled Programming s objekty
  • Vytvoření třídy
  • Přidávání metod do tříd
  • Definování základních konstruktorů
  • Použití pojmenovaných parametrů a výchozích hodnot
  • Použití otevřených tříd k umožnění dědičnosti
  • Použití abstraktních tříd
  • Vytváření a používání rozhraní
  • Přepisování manipulace
  • Vytváření datových tříd
  • Použití Singletons a Companion Objects
  • Použití výčtů
  • Seskupování tříd do balíčků
  • Pomocí importů
  • Implementace skrývání informací
  • Použití Getterů a Setterů
  • Implementace modifikátorů viditelnosti
  • Porozumění generikům
  • Implementace obecného zásobníku
  • Použití obecných funkcí

Android Vývoj aplikací pomocí Kotlin

  • Nastavení nástrojů pro vývoj Android
    • Instalace Android Studio
    • Spuštění nového projektu
    • Nastavení emulátoru
    • Nastavení knihovny
  • Nastavení Kotlin v Android
  • Práce s nástroji Hello Android Framework a Android SDK
  • Vývoj aplikace Android pomocí Kotlin
    • Pomocí ListActivity a ListView
    • Použití záměrů a filtrů záměrů
    • Práce s vlastními pohledy
    • Použití správců rozložení
    • Manipulace Web Services a API
    • Jednání se službami Android
    • Práce s SQLite Database
    • Používání poskytovatelů obsahu
    • Psací adaptéry
    • Implementace dialogů a upozornění (Toasty)
    • Navrhování vašeho uživatelského rozhraní
      • Možnosti a kontextové nabídky
      • WebView
    • Provádění Android Oznámení
  • Vytvoření přizpůsobené responzivní Android aplikace pomocí Kotlin
  • Publikování vaší Android aplikace v Google PlayStore

iOS Vývoj aplikací pomocí Kotlin

  • Přehled funkcí a architektury XCode 9
  • Přehled Swift 4 Vlastnosti a architektura
  • Porovnání podobností a rozdílů Kotlin a Swift
    • Základy
    • Pole
    • Slovníky
  • Práce s Web Services
  • Účinkující Data Management
  • Práce s proměnnými, konstantami a Swift datovými typy
  • Optimalizace iOS uživatelské zkušenosti prostřednictvím UX a UI Design
  • Přidání uživatelské interakce pro lepší uživatelský dojem
  • Optimalizace výkonu
  • Ladění aplikace iOS
  • Vytvoření přizpůsobené responzivní iOS aplikace pomocí Kotlin
  • Publikování vaší aplikace iOS na Apple AppStore

Odstraňování problémů

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Zkušenosti s programováním v Javě
  • Základní zkušenost nebo znalost vývoje pro Android
  • Zkušenosti s programováním Swift
 35 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (5)

Upcoming Courses

Související kategorie