Návrh Školení

Úvod

Nastavení nástrojů pro Kotlin

    Použití nástrojů příkazového řádku Instalace JDK pro Kotlin Instalace a nastavení IDE: IntelliJ Instalace pluginů

Začínáme se syntaxí Kotlin a Kotlin

    Učení se Kotlin Architektura Učení se Kotlin syntaxe s využitím klíčových funkcí Kotlin

Objektově orientovaný Programming s Kotlinem

    Přehled Programming s objekty Vytvoření třídy Přidávání metod do tříd Definování základních konstruktorů pomocí pojmenovaných parametrů a výchozích hodnot Použití otevřených tříd k umožnění dědičnosti Použití abstraktních tříd Vytváření a používání rozhraní Zpracování přepisování Vytváření datových tříd pomocí Singletons a Companion objektů Použití výčtů Seskupování tříd do balíčků pomocí importů Implementace skrývání informací pomocí getterů a setterů Implementace modifikátorů viditelnosti Pochopení generik Implementace generického zásobníku pomocí generických funkcí

Vývoj aplikací pro Android pomocí Kotlin

    Nastavení nástrojů pro vývoj Android Instalace Android Studia Spuštění nového projektu Nastavení emulátoru Nastavení knihovny
Nastavení Kotlin v systému Android
  • Práce s nástroji Hello Android Framework a Android SDK
  • Vývoj aplikace pro Android pomocí Kotlin pomocí ListActivity a ListView
  • Použití záměrů a filtrů záměrů
  • Práce s vlastními pohledy
  • Použití správců rozložení
  • Manipulace Web Services a API
  • Jednání se službami Android
  • Práce s databází SQLite
  • Používání poskytovatelů obsahu
  • Psací adaptéry
  • Implementace dialogů a upozornění (Toasty)
  • Navrhování možností uživatelského rozhraní a kontextových nabídek
  • WebView
  • Implementace Android Oznámení
  • Vytvoření přizpůsobené responzivní aplikace pro Android pomocí Kotlin
  • Publikování vaší aplikace pro Android v Google PlayStore
  • Vývoj aplikací pro iOS pomocí Kotlin
  • Přehled funkcí a architektury XCode 9 Přehled Swift 4 funkcí a architektury Porovnání podobností a rozdílů Kotlin a Swift Basics Arrays Dictionaries
  • Práce s Web Services
  • Provádění dat Management

      Práce s proměnnými, konstantami a Swift datovými typy
    Optimalizace iOS uživatelské zkušenosti prostřednictvím UX a UI Design
  • Přidání uživatelské interakce pro lepší uživatelský dojem
  • Optimalizace výkonu
  • Ladění aplikace iOS
  • Vytvoření přizpůsobené responzivní aplikace pro iOS pomocí Kotlin
  • Publikování vaší iOS aplikace v Apple AppStore
  • Odstraňování problémů
  • Shrnutí a závěr
  • Požadavky

    • Zkušenosti s programováním v Javě
    • Základní zkušenost nebo znalost vývoje pro Android
    • Zkušenosti s programováním Swift
     35 hodiny

    Počet účastníků


    Price per participant

    Reference (5)

    Upcoming Courses

    Související kategorie