Návrh Školení

Vývojové prostředí

  • Požadavky na vývojové prostředí
  • Xcode a iOS SDK
  • Registrace u Apple Developer Programu
  • Důvody, proč jsou aplikace zamítnuty
  • Lidské rozhraní - pokyny (Human Interface Guidelines)

Xcode iOS projekty

  • Přehled Xcode
  • Vytváření iOS projektu
  • Spuštění na emulátoru a reálných zařízeních

Adaptivní rozložení

  • Storyboards
  • Podpora více zařízení
  • Soustavy ikon a orientace zařízení
  • Komponenty uživatelského rozhraní
  • Vytváření uživatelského rozhraní

Swift

  • Přehled programovacího jazyka Swift
  • Jazykové konstrukce
  • Vývoj aplikací v Swiftu pomocí Xcode
  • Herní plátno (Playground)

Třídy a scény v Swiftu

  • Vytváření tříd v Swiftu
  • Instanční proměnné a inicializace
  • Správa paměti
  • Pevné a slabé odkazy (Strong and weak references)
  • Druhy konstruktorů
  • Protokoly, Hashable a Printable
  • Dědičnost
  • Vytváření scén (Scenes)
  • Implementace view controllerů
  • Outlets a Actions

Práce s grafikou

  • Přidávání ikon a obrázků
  • Použití API SpriteKit
  • Animace spritek

Uživatelské interakce

  • Tlačítka a obsluhy událostí (handlers)
  • Rozpoznání posuvného pohybu (Pan gesture recognition)
  • Rozpoznání klepnutí (Tap gesture recognition)

Aplikace s více obrazovkami

  • Navigace v tabulkách
  • Tabulátorové aplikace (Tabbed Applications)
  • Navigační kontrolery (Navigation Controllers)

Lokalizační služby

  • Pozice a nadmořská výška
  • Směr kompasu

Přístup k zařízení a úložištím

  • Úložiště souborů
  • Přístup ke knihovně hudby
  • Přístup k databázi SQLite

Bluetooth

  • Bluetooth API
  • Centrály (Centrals)
  • Periferie (Peripherals)

Ramový rámec (Speech Framework)

  • Převod řeči na text
  • Převod textu na řeč

Síťové komunikace

  • Přístup k síti
  • Seriálování a deserializace JSONu
  • REST webové služby

Požadavky

Kurz předpokládá určitou zkušenost s programováním.

 35 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie