Návrh Školení

Den 1:

  1. Koncepty OOP (Orientace na objekty)
  2. Co je software
  3. Organizované vs. neorganizované místnosti
  4. Proč Software
  5. Proč iOS
  6. Dějiny Apple
  7. Dějiny iOS
  8. Jedinečné prodejní vlastnosti Apple (USP)
  9. Co Apple slaví
  10. UX vs. UI
  11. IDE?
  12. Xcode
  13. Instalace Xcode
  14. Proč Objective-C a teď Swift?
  15. Hlavní faktory v Swiftu
  16. Základy Swiftu
  17. Proměnné
  18. Konstanty
  19. Ahoj svět ve Swiftu
  20. Vytvoření labelu skrze kód
  21. ImageView
  22. Animace ImageView
  23. NSTimer
  24. Retězec odpovědí - metody touchBegan, touchMoved atd.
  25. Hlavní delegát UIApplication
  26. Zivotní cyklus aplikace
  27. Zivotní cyklus zobrazení (view)
  28. Jakýkoli (Any)
  29. Proměnné s možností nulových hodnot (Optionals)
  30. Interní, veřejné, soukromé
  31. Inicializace (init)
  32. Deinicializace (deinit)
  33. Hračiště (Playground)

Aplikace k provedení: Hra Dots: https://apps.apple.com/app/the-dots-free/id850315430

Den 2:

  1. Animace UIView
  2. Rozšíření (Extension)
  3. Tabelový záznam (UITableView)
  4. Vlastní buňka v tabulce (Custom Cell in Table View)
  5. Delegační a zdrojové metody delegátů
  6. Hlavičky, patičky, výška atd. tabulky
  7. Krátký přehled kolekce (Collection View)
  8. Zasunutí (Deque) v tabulce
  9. Označení (Mark)
  10. Proměnné s možností nulových hodnot (Optionals)
  11. Vlastnost didSet
  12. Vlastnost willSet
  13. Garda (Guard)
  14. Koncepty 2x a 3x
  15. Navigace mezi zobrazeními
  16. Navigační kontroler (UINavigationController)
  17. Předvýběr kontroléru (Present a Controller)
  18. Knihovny Storyboardů
  19. Xibs
  20. Omezení (Constraints)
  21. Třídy velikosti (Size classes)
  22. Protokoly - povinné a volitelné
  23. Správa paměti

Aplikace k provedení: Aplikace Poznámky: Přidání, odstranění a aktualizace poznámky

Dny 3:

  1. Gestury
  2. Závěry (Closure)
  3. Skupiny a složky
  4. Rozpoznavače gest (Gesture Recognizers)
  5. Parsování XML
  6. NSJSONSerialization
  7. Převod dat do formátu JSON
  8. Správce souborů (File Manager)
  9. Tuple
  10. Výčet (Enum)
  11. For-in cyklus
  12. While cyklus
  13. Webové služby (Webservices)
  14. S relací URL (URL Session)
  15. URLRequest
  16. Proč je ekosystém Apple nejlepší
  17. Vlastnost Printable - description
  18. Hashable
  19. UIAlertView
  20. UIActivityIndicatorView

Aplikace k provedení: Získání dat z serveru prostřednictvím otevřeného API, vytvoření tabulky a naplnění dat, zobrazování detailů.

Dny 4:

  1. Líné načítání obrázků (Lazy loading of images)
  2. Líné vlastnosti (Lazy properties)
  3. Fronta operací NSOperationQueue
  4. Hlavní třída pro správu vláken (Grand Central Dispatch - GCD)
  5. Koncept adresáře a bezpečnost aplikace NSSearchDomain
  6. Kontroler zásuvného panelu (Tab Bar controller)
  7. Lokalizace
  8. Síťový klíč (Key Chain)
  9. Nastavení uživatelů (User Defaults)
  10. PLists
  11. Správce souborů (File Manager)
  12. Databáze SQLite
  13. Rozšíření (Extensions)
  14. Sociální média - vytvoření vlastního sdíleného obsahu
  15. Pole pro zadání textu (UITextField)
  16. Pole pro psaní textu (UITextView)
  17. Ovládací prvek segmentů (UISegementControl)
  18. Nastavitelný posuvník (UISlider)
  19. Přepínač (UISwitch)
  20. Pohybové čárky (UIProgressBar)
  21. Ovládací prvek stránkování (UIPageControl)
  22. Nastavitelný počet (UIStepper)
  23. Kontejner s posuvem (UIScrollView)
  24. Vybrat hodnotu z rozevírací nabídky (UIPicker)
  25. Světový nástroj pro akce (UIActionSheet)
  26. Webové zobrazení (UIWebView)
  27. Vyhledávací pole (SearchBar)
  28. Nové cíle: Apple Watch, rozšíření, klávesnice, dnešní widget atd.
  29. Oznámení NSNotifications v iOS
  30. Přidání třetích stran knihoven
  31. Data Core (Core Data)
  32. Nasazení a distribuce aplikace
  33. Spuštění aplikace na skutečných zařízeních

Aplikace k provedení: Získání dat z serveru prostřednictvím otevřeného API, vytvoření tabulky a naplnění dat, zobrazování detailů, vyhledávací pole a hledání něčeho.

Dny 5:

  1. Push oznámení - tichá a standardní
  2. Lokalizace
  3. Přehled Objective-C
  4. Vlastnosti (Properties)
  5. Kategorie (Categories)
  6. Syntaxe funkcí
  7. Soubory .h a .m
  8. Atributy vlastností readWrite a readOnly
  9. Atributy vlastností strong, weak a copy
  10. Atributy vlastností atomic a non-atomic
  11. Nahrání aplikace do App Store

Vytvoření aplikace podle vlastního nápadu

Požadavky

Musíte mít v minulosti alespoň jednu zkušenost s programovacím jazykem.

 35 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (3)

Nadcházející kurzy

Související kategorie