Návrh Školení
Základní pojmy Programming
- Koncepty OOPS Co je software Koncept organizovaných v/s neorganizovaných místností v programování Proč Software
Proč Apple a iOS
- Proč iOS Historie společnosti Apple iOS Historie USP společnosti Apple Čím se Apple proslavil UX v/s UI
Vývojové prostředí
- Požadavky na vývojové prostředí Xcode a iOS SDK Apple Developer Registration Důvody, proč jsou aplikace zamítnuty Pokyny pro lidské rozhraní
Xcode iOS Projekty
- Přehled Xcode Vytvoření projektu iOS Běžící na simulátoru a reálných zařízeních
Swift Základy
- Proč Cíl C a nyní proč Swift? Wow Factors v Swift Konstanty proměnných Hello World v Swift Vytvoření UILabel s kódem
Obrázek Animation a načítání obrázku
- UIImageView Základní animace UIView a UIImageView Playground Lazy načítání obrázků Lazy vlastnosti
Swift Třídy a scény
- Vytváření tříd Swift Správa paměti Silné a slabé reference Typy konstruktorů a destruktory v Swift Protokoly, hašovatelné a tisknutelné dědičnost Vytváření scén Implementace ovladačů pohledu Playground
Životní cyklus a řetězec odpovědí
- Zobrazit řetězec odpovědí životního cyklu aplikace životního cyklu – metody touchBegan, touchMoved atd. NTimer
Adaptivní rozvržení
- Storyboards vs XiB Podpora více zařízení Ikona Velikost a orientace zařízení Vytvoření uživatelského rozhraní pomocí kódových výstupů a protokolů akcí – povinná a volitelná správa paměti
Oznámení a lokalizace
- Push Notification – Tichá a Push lokalizace
Přehled cíle C
- Vlastnosti Kategorie Syntaxe funkcí Atributy vlastností readWrite a readOnly
Social Media Integrace v systému iOS:
- Facebook Integrace Twitter Integrace Integrace pošty Integrace aplikace třetí strany
Komponenty uživatelského rozhraní v iOS:
- UITextField UITextView UISegementControl UISlider UiSwtich UIProgessBar UIPageControl UIStepper UIScrollView UIPicker UIActionSheet UIWebView SearchBar
Některé další základní komponenty a další v iOS :
- Skupiny a složky Uzavírací ntice URL Relace URLRequest UIAlertView UIActivityIndicatorView interní, veřejný, soukromý strážce Volitelné
Řezání v iOS :
- Hlavní vlákno GCD NSOperationQueue a vlákna pozadí
Uživatelská interakce
- Tlačítka a ovladače Rozpoznávání gest posouvání Rozpoznávání gest klepnutím Vlastní zobrazení tabulky Základy zobrazení kolekce
Aplikace na více obrazovkách
- Navigace v tabulce Aplikace s kartami Navigační ovladače Prezentace ovladače a různých animací při prezentaci a posouvání ovladačů
Poziční služby
- Směr polohy a nadmořské výšky
Zařízení Access a úložiště
- Úložiště souborů Hudební knihovna Přístup k CoreData a Sqlite v řetězci klíčů iOS Výchozí nastavení uživatele PLlisty NSSearchKoncepce adresáře domény a zabezpečení aplikací NSSearchDoména
Řečový rámec
- Převod řeči na text Text na řeč
Multipeer Framework
- Odesílání dat z jednoho zařízení do druhého Připojení více zařízení
Networking
- Serializace a deserializace síťového přístupu JSON REST Web Services Základy analýzy XML
Nahrajte aplikaci do App Store
- Portál ITunes Connect Developer Portal – zřizování profilů Nasazení a distribuce Spuštění aplikace na skutečných zařízeních Nahrání aplikace do obchodu s aplikacemi
Aplikace
- Dots Game: https://itunes.apple.com/app/the-dots-free/id850315430 Aplikace Notes : Aplikace Notes Kontakty Aplikace Získávání dat ze serveru z otevřené aplikace API a zobrazení tabulky a naplnění dat a také zobrazení jejích podrobností a zobrazení panelu Hledat a hledání něčeho a použití základních dat k ukládání dat offline Aplikace vlastního nápadu
Požadavky
Musíte mít v minulosti alespoň jednu zkušenost s programovacím jazykem.
Reference (4)
The way of transferring knowledge and the knowledge of the trainer.
Jakub Rekas - Bitcomp Sp. z o.o.
Kurz - Machine Learning on iOS
Pacing, depth, and explanations were all superb. It's clear Scott is an expert on the subject and learning from him was super enjoyable.
Ben Leiken - SurveyMonkey
Kurz - Reactive Programming for iOS with RxSwift
He's an experienced trainer with a real life experience in the topic he was teaching. That led the course to cover the most important topics which interests any developer working in the field, and small details would be easily overseen if he was not working in this platform. Moreover, he was giving the course using the latest versions of is and Swift (10 \ 3) and that is a huge advantage to be adapting such new technology in short time.
Abdullah Alaradi - Thiqah Business Services
Kurz - iPhone and iPad Development in Swift for iOS 8 and Xcode 6
Antonio gave is much background information, best practices and showed us useful tools to speed up our development process.