Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod
Přehled Kotlinu
Nastavení nástrojů
- Použití příkazového řádku
- Instalace JDK pro Kotlin
- Instalace a nastavení IDE: IntelliJ
- Instalace pluginů
Začátek s Kotlinem
- Úvod do základního programování v Kotlinu
- Seznámení s architekturou Kotlinu
- Interakce s Kotlinem pomocí REPL (Read-Eval-Print Loop)
- Vytváření proměnných v Kotlinu
- Chápání různých datových typů v Kotlinu
- Použití řetězců v Kotlinu
- Chápání imutabilních konceptů v Kotlinu
- Implementace výrazů, příkazů a přiřazení
- Použití proměnných s možností nulové hodnoty (null safety) v Kotlinu
- Vytvoření první samostatné aplikace v Kotlinu
Implementace podmínkových příkazů v Kotlinu
- Řízení podmíněného toku programu pomocí příkazu "if"
- Správa možností pomocí příkazu "when"
- Prozkoumání pokročilých schopností Kotlinu v oblasti podmínkových příkazů
- Generování náhodných čísel pomocí podmínkových příkazů
Použití polí a seznamů v Kotlinu
Implementace smyček v Kotlinu
- Kódování "for" smyček
- Kódování "while" smyček
- Implementace příkazu "break"
- Implementace příkazu "continue"
- Použití příkazu "return"
- Použití návěští smyček
- Výpočet součtu čísel pomocí smyček
Použití funkcí v Kotlinu
- Vytváření funkcí
- Deklarace funkcí
- Použití parametrů a návratových hodnot
- Použití rozšiřujících funkcí (extension functions)
- Použití inline funkcí
- Použití vyšších funkčních typů (higher-order functions)
Objektově orientované programování v Kotlinu
- Přehled programování s objekty
- Vytváření tříd
- Přidávání metod do tříd
- Definování základních konstruktů
- Použití pojmenovaných parametrů a výchozích hodnot
- Použití otevřených tříd pro dědění
- Použití abstraktních tříd
- Vytváření a používání rozhraní (interfaces)
- Správa překrývání (overriding)
- Vytváření datových tříd
- Použití singletonů a společných objektů (companion objects)
- Použití výčtů (enumerations)
- Skupinování tříd do balíčků
- Použití importů
- Implementace skrytí informací (information hiding)
- Použití getterů a setterů
- Implementace viditelnostních modifikátorů
- Chápání generik
- Implementace obecného zásobníku (generic stack)
- Použití generických funkcí
Použití různých číselných systémů
- Použití šestnáctkových čísel
- Použití dvojkových čísel
- Použití bitových operátorů
Implementace funkcionalit vstupu a výstupu
Použití Javy z Kotlinu
Použití Kotlinu z Javy
Použití Spek pro testování
Řešení potíží (troubleshooting)
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Základní poznatky v informatice
- Nejsou vyžadovány předchozí programátorské zkušenosti
21 hodiny
Reference (1)
Alex is a very friendly, personable guy. He made everyone feel comfortable working through together and volunteering to give slutions.