Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod
- Stručná historie procesu Perspektiva procesu Procesní řízení Analýza a návrh modelování procesů Business Process Management Rámec Business Process Management Systémy (BPMS) Architektura podnikových procesů
BPM Implementační strategie
- BPM Value Proposition Komunita BPM Proč automatizovat BPM? Topologie referenční architektury SOA BPM Přehled dodavatelů Umístění BPM nástrojů
Zarovnání IT a Business
- BPM vs BPMS Kdy si vybrat BPMS IT a podnikání musí pracovat ruku v ruce Přizpůsobení správné technologie vašemu problému Přijetí modelu vývoje Přehled systému BPM Termíny a koncepty
Pochopení základních pojmů a architektury
- Modelování procesů Analýza procesů Návrh procesu Složky a struktura podnikového procesu BPMS Management Klíčové dovednosti, role a odpovědnosti plánování
Governance a obchodní strategie
- Minulost: data/funkce vs objekty a služby Budoucnost: hlavní obchodní logika vs řízení procesů Důsledky návrhu pro architekty Sladění Business a IT Role Business Správcovství Role Business Analytiků pravidel
Modelování procesu pomocí BPMN
- Přidaná hodnota BPMN Složitelnost a základní služby Podpora inkrementálního a iterativního přístupu Proč by měli projekt řídit Use Case? Deklarace vlastností zprávy Použití korelačních sad Vyvinout komplexní paralelní provádění aktivit Návrh souběžnosti BPMN implementované dodavateli Příklad: Microsoft XLANG
Řešení poruch a výjimky Management
- Definování událostí Konfigurace časových limitů Zpracování chyb Odchytávání výjimek Kompenzace Management
Business Rules
- Motivace pro BR Základní koncepty Model zralosti pravidel (KPI RMM™) Principy KPI STEP™ Nové role podnikání a I/T Obchodní zaměření v obchodních pravidlech Kdy je vhodný přístup BR? Nové aspekty pro vymezení rozsahu projektu BR Klíč Element plánu projektu BR Role pilotního projektu BR Přehled těžby BR z kódu
BPM jako aktivátor SOA: Klíčové komponenty
- Aplikační frontendy Základní služby Hodnota ESB Použití úložiště Zvýšená agilita pro podnikání BPM Bílé knihy o technologii Board Distributing
Řízení a měření procesů zlepšování
- Správa úložiště Nastavení kvalitní brány 4 pilíře úspěchu
Metriky
- Kontext organizační výkonnosti Co dělá dobrou metriku Hierarchie měření a řízení Řízení procesů: více než měření Metriky v rámci procesů Management role v měření Management otázky, na které je třeba odpovědět Úskalí úsilí o řízení procesů
Architektura systému BPM
- Aspekty EAI a B2B Topologie a škálovatelnost Nástroje pro návrh Nástroje pro nasazení Monitorování a správa Procesní jádro Úložiště definic procesů
Základní BPMS funkce a rozhraní
- Podpora úložiště Database podporuje řešení pracovních toků BAM Human
Požadavky
Žádný
35 hodiny