Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod
- Co je programování a proč na tom měl člověk zaostávat
- Dějiny programování
- Příležitost automatizace úkolů pomocí software
- Role programátora a počítače ve firmě
- Programování dnes: vývoj současných trhových trendů
- Deklarativní a imperativní programování. Jak nebo Co?
- Turingova stroj
- Konsolidace, kompilace a interpretace "na místě".
Přehled problémů logiky a Booleové algebry
- predicate
- logické věty
- tavologie
- Booleova algebra
První program
- strukturálně
- funkčně
- objektově
- A jak jinak?
Jednoduché typy
- Reprezentace řetězců
- Celá čísla
- Čísla s plovoucí desetinnou čárkou
- Booleovské typy
- Typ Null
- Prázdný nebo nainicializovaný
- Silné a slabé typování
Datové struktury
- Koncepce FIFO a FILO
- Zásobníky
- Fronty
- Deklarace polí a seznamů
- Indexování
- Mapy
- Záznamy
- Stromy
Operátory
- Přiřazovací operátory.
- Aritmetické operátory.
- Srovnavací operátory
- A srovnání hodnot v různých jazycích
- Bitové operace
- Konkatenace
- Operátory inkrementu a dekrementu
- Nejčastější chyby
Ovládání programu
- Příkazy if, if else
- Příkazy goto, diskuse o problémech s použitím.
- Příkaz switch
- Cykly for, for-in
- Cykly while, do-while
- Cyklus foreach
- Zastavení cyklu
Vytváření opakovaně použitelného kódu
- Funkční programování
- Orientace na objekty
Funkční paradigma programování
- Co je funkce
- Funkce a procedura
- Základy lambda kalkulu
- Parametry funkcí
- Návratové hodnoty
- Funkce jako parametry
- Anonymní funkce
- Zavřeniny (closures)
- Rekurze
Paradigma objektově orientovaného programování
- Představlení entit z reálného světa, filozofie, ontologie
- Rozhodnutí o tom, co chcete mít za objekt nebo jiný typ
- Deklarace tříd
- Vytváření instancí tříd
- Pole, stav objektu
- Metody, chování objektu
- Astrakce
- Encapsulace
- Dědičnost
- Polymorfismus
- Asociace a agregace
- Delegování a separace vztahů mezi objekty
- Moduly, balíčky a knihovny
- Sdílení API
- Popis a programování vztahů mezi třídami
- Programování z podnikového pohledu
Dobrý programátorský zvyk
- Láskyplné pasti a běžné chyby
- Překlad vysoké úrovně kódu do nízké úrovně
- Optimalizace kódu
- KISS princip (Keep It Simple, Stupid)
- DRY princip (Don't Repeat Yourself)
- Princip „Hůře je lépe“
- Oddělení abstrakce od implementace
- Metody detekce logických chyb v programu
- Konvence pojmenovávání
- Komentování kódu
- Měřítky softwaru
Přehled těchto technologií a jazyků
- Oblast použití těchto jazyků
- Hlavní vlastnosti jazyka
- Perspektivy rozvoje
- Budoucí směry vývoje: algoritmické, optimalizace kódu, implementace vzorů, designových vzorů, architektonických vzorů, analytických standardů
- Zjednodušení struktury ovládání - použití umělé inteligence a automatizovaného rozhodování
- Kterou platformu zvolit? Individuální poradenství
35 hodiny
Reference (5)
Trenér byl se všemi velmi trpělivý a byl ochoten opakovat, pokud lidé nerozuměli. Než pokračoval, ujistil se, že všichni rozumí
Henry - Vodacom
Kurz - Introduction to Programming
Přeloženo strojem
Dalo mi to solidní základ pro odchod do králičí nory programování :)
Andrew Jones - Vodacom
Kurz - Introduction to Programming
Přeloženo strojem
Lektor měl rozsáhlé znalosti o probírané látce a byl ochoten se podělit.
Clive Lloyd - Vodacom
Kurz - Introduction to Programming
Přeloženo strojem
Obsah byl dostatečně podrobný, abych pochopil základy a koncepty, a dodávka byla dobře provedena.
Anwar - Vodacom
Kurz - Introduction to Programming
Přeloženo strojem
Trpělivost a tempo
vuyisa - Vodacom
Kurz - Introduction to Programming
Přeloženo strojem