Návrh Školení
- Zákaznické typy a stávající zákaznické vztahy
- „Sympatická organizace“
- CRM Toolkit
- Identifikace příležitostí k křížové prodeji
- Dosažení CRM
- Jednotlivé akční plány ke zlepšení výsledků
Reference (3)
Joe byl skvělý, opravdu zaujímající a znal své věci. Skvělá relace, děkujeme Vám znovu!
Cerys - Urenco
Kurz - Customer Relationship Management (CRM)
Přeloženo strojem
Byla to velmi informativní relace a odnesli jsme si spoustu užitečných nápadů na zlepšení pro naše podnikání. Joe byl angažující a dobře vedl diskuse a aktivity - předložené aktivity a témata byla skutečně fascinující a všichni jsme se hodně naučili. Kurz byl také relevantní a užitečný pro každého, protože v místnosti bylo zastoupeno různé profily lidí.
Emily Ferris - Urenco
Kurz - Customer Relationship Management (CRM)
Přeloženo strojem
Poskytlo mi to nový pohled na CRM. Naposledy jsem se s tímto vzděláváním setkal před 10 lety a byla to skvělá příležitost, abych si obnovil znalosti a viděl některé nové dovednosti.
Marc Wilson - Urenco
Kurz - Customer Relationship Management (CRM)
Přeloženo strojem