Prozkoumáte naše kurzy
Formální etiketa v hostelském sektoru
14 hodinyStrategie zákaznické péče
21 hodinyAkademie zákaznické péče
28 hodinyVliv v Pracovní Praxi
14 hodinyNaposledy aktualizováno:
Reference (2)
Způsob, jakým byly informace prezentovány.
TAIATU CRISTI IONUT
Kurz - Customer Care Academy
Přeloženo strojem
tempo, poskytované informace, způsob výuky s teorií a praktickými případovými studiemi, podklady, cvičeními atd.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurz - Influence in Action
Přeloženo strojem
Nadcházející kurzy
Konzultace
Person To Person Skills Konzultace
Online školení na Person To Person Skills, Online kurzy školení na Person To Person Skills, Online víkendové kurzy na Person To Person Skills, Večerní online školení na Person To Person Skills, Online školení vedené instruktorem na Person To Person Skills, Online bootcamp Person To Person Skills, Online koučink Person To Person Skills, Online třídy Person To Person Skills, Online večerní kurzy Person To Person Skills, Online instruktor Person To Person Skills, Online soukromé kurzy Person To Person Skills, Online kurzy na místě Person To Person Skills, Online školení vedené instruktorem Person To Person Skills, Online víkendové školení Person To Person Skills, Online trenér Person To Person Skills, Online školení jeden na jednoho Person To Person Skills, Online školení Person To Person Skills