Návrh Školení

Úvod

Prodej a Marketing Základy

    Základy prodeje Co je křížový prodej? Co je upselling? Přehled marketingu prodeje

Prodej technik a strategií

    Strategie křížového prodeje a dalšího prodeje Vytvoření mřížky křížového prodeje Modely produktů Markovův řetězec Analýza klastrů a marketingového koše Techniky křížového prodeje a dalšího prodeje

Elektronický obchod Marketing

    Křížový prodej a upselling v aplikaci Email marketing Vizuální obchod Audit konverze elektronického obchodování

Databáze Marketing

    Database marketing vs. marketing vztahů Konkurenční výhoda Řízení informací a znalostí Database marketingové nástroje a osvědčené postupy

Vztah se zákazníkem a celoživotní hodnota

    Zákazníkem vnímaná hodnota a analýza hodnoty Vývoj hodnotových nabídek Marketing trychtýř Budování loajality zákazníků Analýza ziskovosti produktu Analýza celoživotní hodnoty zákazníka Řízení odchodu zákazníků Rozvoj věrnostního programu

Marketing Výzkum

    Typy výzkumných procesů a metod Různé zdroje marketingového výzkumu Prodejní informační systém a marketingový zpravodajský systém Marketing komunikace, propagace a události Řízení digitální komunikace

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalosti z oblasti prodeje a marketingu

Publikum

  • Marketing profesionálové
  • podnikatelé
 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (2)

Související kurzy

Související kategorie