Návrh Školení

Úvod

    Flutter vs jiné multiplatformní rámce Přehled funkcí a architektury Flutter

Začínáme

    Instalace Flutter Nastavení editoru kódu (Android Studio) Porozumění funkcím a proměnným Dartu Implementace abstrakce, zapouzdření, dědičnosti, polymorfismu Porozumění proměnným a datovým typům Dartu Porozumění budoucím a streamovacím jednotkovým testům a výsměchu Volání nativních metod Čistá architektura Příchutě Dart Analyzer a Dart Metrics Dependency Injection

Vytváření aplikací Flutter z Scratch

    Vytváření Flutter projektu Vytváření rozvržení aplikace s komponentami Material Přidání aktiv a obrázků Internacionalizace

Spouštění a testování aplikací

    Nasazení aplikací do zařízení Android Nasazení aplikací do iOS zařízení (iPhone nebo iPad) Použití nástrojů Hot Reload a Hot Restart Použití widgetů Stavové vs. bezstavové widgety Nastavení projektu Vytvoření bezstavového widgetu Vytvoření stavového widgetu Vytvoření animací

Směrování a navigace

    Použití balíčku BuildRunner Použití balíčku AutoRoute Vytvořte přechody Navigační zásobník

Databases a další úložiště

    Úvod do Hive Úvod do SharedPreferences Použití databáze SQL

Použití Rest Api, analýza JSON

    Představení balíčku http Představení balíčku Dio analýzy požadavků a odpovědí JSON

Řídící Flutter Stát

    Představujeme balíček BLoC testování implementace BLoC BLoC

Programming Tipy a osvědčené postupy

Odstraňování problémů

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Zkušenosti s vývojem mobilních aplikací pro Android a iOS

Publikum

  • Vývojáři
  • Programátoři
 35 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (3)

Související kurzy

Embedded Linux Systems Architecture

35 hodiny

Související kategorie