Návrh Školení

Začínáme s Flutterem

  • Instalace Flutteru a Dartu
  • Použití Flutter Doctor a CLI nástrojů
  • Vytvoření prvního projektu ve Flutteru

Pochopení architektury Flutteru

  • Widgety, vykreslování a vrstvy
  • Stateless vs. Stateful widgety
  • Material Design a Cupertino widgety

Rozložení a navigace

  • Row, Column, Stack a další widgety pro rozložení
  • Reaktivní UI s MediaQuery a LayoutBuilder
  • Navigace a směrování

Správa stavu

  • setState vs. Provider vs. Riverpod
  • Správa komplexního stavu
  • Osobní radovy pro škálovatelnost

Práce s formuláři a vstupy

  • Textový vstup, ověřování a widgety pro formuláře
  • Zpracování uživatelských interakcí
  • Správa fokusu a ovládání klávesnice

Použití balíčků a přístup k funkcím zařízení

  • Přidání a správa balíčků z pub.dev
  • Použití pluginů pro kameru, polohové údaje a úložiště
  • Integrace s platformními rozhraními API

Testování, ladění a nasazování

  • Jednotkové, widgetové a integrační testy
  • Hot reload a nástroje pro výkon
  • Vytváření APK souborů a nasazování do obchodů

Projekt: Vytvoření celé aplikace

  • Design a architektura
  • Implementace funkcí
  • Testování a konečné nasazení

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Pochopení základů programování
  • Znalost základních konceptů UI/UX
  • Otevřenost k učení Dartu a vývoji aplikací

Cílová skupina

  • Vývojáři noví v Flutteru a Dartu
  • Vývojáři mobilních aplikací hledající křížově kompatibilní řešení
  • Softwaroví inženýři zaujatí moderními UI frameworky
 35 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (3)

Nadcházející kurzy

Související kategorie