Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
- Lidé se nerozhodují ve vakuu Psychologie čísel Jak lidé hodnotí ceny v sérii Použití opcí k prodeji srovnáním Jak vytvořit opce pro maximální prodej, část 1 Jak vytvořit opce pro maximální prodej, část 2 Jak vytvořit opce pro maximum prodej, část 3 Účinky cenových koncovek na neluxusních trzích Oceňování luxusního zboží Jak zvýšit vnímanou hodnotu u balíku zboží Cena prodeje Principy vyjednávání a nabídek Zvyšování vnímání kvality a hodnoty pomocí ceny Další cenové strategie
Požadavky
To nevyžaduje žádné skutečné předpoklady, kromě touhy zlepšit prodeje a obchodní výsledky pomocí obchodních nápadů a vědy vyvinuté některými z největších světových společností a předními mysliteli na chování – včetně nositelů Nobelovy ceny.
14 hodiny
Reference (2)
Odpovědi s řešením a praktickým využitím.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurz - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Celé dva dny školení mi připadaly velmi poučné a poučné, ale obsah druhého dne (Social Media a mobilní marketing, analytika, stejně jako strategie a plánování) byl pro mě nejcennější, protože přímo souvisí s mou aktuální linií práce.
Sithabiso - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated