Návrh Školení

    Lidé se nerozhodují ve vakuu Psychologie čísel Jak lidé hodnotí ceny v sérii Použití opcí k prodeji srovnáním Jak vytvořit opce pro maximální prodej, část 1 Jak vytvořit opce pro maximální prodej, část 2 Jak vytvořit opce pro maximum prodej, část 3 Účinky cenových koncovek na neluxusních trzích Oceňování luxusního zboží Jak zvýšit vnímanou hodnotu u balíku zboží Cena prodeje Principy vyjednávání a nabídek Zvyšování vnímání kvality a hodnoty pomocí ceny Další cenové strategie

Požadavky

To nevyžaduje žádné skutečné předpoklady, kromě touhy zlepšit prodeje a obchodní výsledky pomocí obchodních nápadů a vědy vyvinuté některými z největších světových společností a předními mysliteli na chování – včetně nositelů Nobelovy ceny.

 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (2)

Související kurzy

Související kategorie