Návrh Školení

Marketing na internetu

    Co jsou sociální média? Fenomén online komunit Příklady současných internetových kampaní Hlavní výhody sociálních médií oproti tradičním komunikačním kanálům Sociální média a reklama Obchodní výhody vyplývající z kampaně sociální média Výběr komunikačního kanálu E-spotřebitelé - účastníci spíše než uživatelé - kdo jsou, jsou hledáš a co očekáváš? Základní terminologie v e-marketingu Cílení online reklamy Ukazatele výkonnosti Účinnost a optimalizace aktivit Sociální sítě: rozsah, provoz, funkce Budování komunity kolem značky - cíle a metody Engagement Marketing na sociálních sítích Word of Mouth Marketing - Příležitosti a hrozby a kodex správné praxe. Virální marketing - jak navrhnout úspěšnou virální kampaň reklamní kampaně Řešení krizových situací

Přehled a specifikace základních komunikačních platforem a jejich využití v různých průmyslových odvětvích

    Facebook Twitter Mikroblogy Diskusní fóra YouTube Naše třída Firemní blog Služby novinky Občanská žurnalistika Spolupráce s blogery

Tvorba obrazu

    Vytvořte image kampaně na webu Základní principy tvorby komunikačních strategií v sociálních médiích Efektivní komunikace na internetu Jazyk Internet. Na co se zaměřit a čeho se vzdát. Mobilní technologie. Pravidla pro dobré zasílání newsletterů e-mailem

Analýza a sledování, zda naše akce dosahují zamýšlených výhod

    Dostupné analytické nástroje a jejich aplikace v praxi: Statistics Facebook a YouTube Google Analytics Available Social Media Monitoring Tool Praktické měření ROI, nákladů na získání uživatele/zákazníka a jejich aktivaci Posouzení vlivu sociálních médií na image společnosti značka jako celek

Případové studie

Absolvování školení a hodnocení

 7 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Související kurzy

Související kategorie