Návrh Školení
Modul 1: Úvod do Dynamics 365 Customer Service
Modul 2: Správa případů s centrem pro zákaznickou podporu (Customer Service Hub)
Modul 3: Správa zátěže případů pomocí front
Modul 4: Automatické vytváření a aktualizace záznamů
Modul 5: Úvod do společného směrování ve službě pro zákazníky (Customer Service)
Modul 6: Vytváření a správa práv
Modul 7: Práce s úmluvami o úrovni služeb (SLAs)
Modul 8: Vytváření řešení pro správu znalostí
Modul 9: Používání článků o znalostech ke řešení případů
Modul 10: Vytvoření projektů dotazníků pomocí Customer Voice
Modul 11: Návrh dotazníků pro zákazníky s využitím Customer Voice
Modul 12: Odesílání dotazníků Customer Voice
Modul 13: Automatické správě dotazníků pomocí Power Automate
Modul 14: Konfigurace plánování služeb
Modul 15: Plánování služeb s Customer Service Scheduling
Modul 16: Zvýšení produktivity agentů pomocí Customer Service Workspace
Modul 17: Vlastní nastavení zkušeností agentů pomocí Agent Experience Profiles
Modul 18: Úvod do multikanálové podpory pro zákazníky (Omnichannel for Customer Service)
Modul 19: Směrování a distribuce práce s využitím společného směrování
Modul 20: Implementace kanálů SMS ve multikanálovém prostředí (Omnichannel)
Modul 21: Nasazování chat widgetů pomocí Omnichannel
Modul 22: Vytváření inteligentních řešení asistenční služby v multikanálovém prostředí (Omnichannel)
Modul 23: Úvod do Customer Service Insights
Modul 24: Vytváření vizualizací dat pro zákaznickou podporu
Modul 25: Úvod do Connected Customer Service a Azure IoT
Modul 26: Registrace a správa zařízení pomocí Connected Customer Service
Modul 27: Vytváření vlastních aplikací pro zákaznickou podporu
Modul 28: Integrace Copilot Studio s multikanálovým prostředím pro zákaznickou podporu (Omnichannel for Customer Service)
Souhrn a další kroky
Požadavky
- Pochopení základních pojmů CRM
- Zkušenosti s procesy podpory nebo služeb pro zákazníky
- Znalost prostředí Microsoft 365 nebo Dynamics 365
Audience
- Profesionálové a vedoucí týmů v oblasti zákaznického servisu
- Administrátoři CRM a konzultanti Dynamics 365
- IT profesionálci odpovědní za řešení podpory pro zákazníky
Reference (1)
Zjistil jsem, že nedostatečně využíváme systém, na kterém pracujeme, a užíváme si každý aspekt.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Kurz - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Machine Translated