Návrh Školení

Modul 1: Úvod do Dynamics 365 Customer Service

Modul 2: Správa případů s centrem pro zákaznickou podporu (Customer Service Hub)

Modul 3: Správa zátěže případů pomocí front

Modul 4: Automatické vytváření a aktualizace záznamů

Modul 5: Úvod do společného směrování ve službě pro zákazníky (Customer Service)

Modul 6: Vytváření a správa práv

Modul 7: Práce s úmluvami o úrovni služeb (SLAs)

Modul 8: Vytváření řešení pro správu znalostí

Modul 9: Používání článků o znalostech ke řešení případů

Modul 10: Vytvoření projektů dotazníků pomocí Customer Voice

Modul 11: Návrh dotazníků pro zákazníky s využitím Customer Voice

Modul 12: Odesílání dotazníků Customer Voice

Modul 13: Automatické správě dotazníků pomocí Power Automate

Modul 14: Konfigurace plánování služeb

Modul 15: Plánování služeb s Customer Service Scheduling

Modul 16: Zvýšení produktivity agentů pomocí Customer Service Workspace

Modul 17: Vlastní nastavení zkušeností agentů pomocí Agent Experience Profiles

Modul 18: Úvod do multikanálové podpory pro zákazníky (Omnichannel for Customer Service)

Modul 19: Směrování a distribuce práce s využitím společného směrování

Modul 20: Implementace kanálů SMS ve multikanálovém prostředí (Omnichannel)

Modul 21: Nasazování chat widgetů pomocí Omnichannel

Modul 22: Vytváření inteligentních řešení asistenční služby v multikanálovém prostředí (Omnichannel)

Modul 23: Úvod do Customer Service Insights

Modul 24: Vytváření vizualizací dat pro zákaznickou podporu

Modul 25: Úvod do Connected Customer Service a Azure IoT

Modul 26: Registrace a správa zařízení pomocí Connected Customer Service

Modul 27: Vytváření vlastních aplikací pro zákaznickou podporu

Modul 28: Integrace Copilot Studio s multikanálovým prostředím pro zákaznickou podporu (Omnichannel for Customer Service)

Souhrn a další kroky

Požadavky

  • Pochopení základních pojmů CRM
  • Zkušenosti s procesy podpory nebo služeb pro zákazníky
  • Znalost prostředí Microsoft 365 nebo Dynamics 365

Audience

  • Profesionálové a vedoucí týmů v oblasti zákaznického servisu
  • Administrátoři CRM a konzultanti Dynamics 365
  • IT profesionálci odpovědní za řešení podpory pro zákazníky
 35 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (1)

Upcoming Courses

Související kategorie