Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod do multimodálních rozhraní
- Co jsou multimodální rozhraní?
- Výhody a výzvy multimodálních interakcí
- Skutečné aplikace v různých odvětvích
Multimodální AI a lidsko-hořičkové interakce
- Pochopení lidskocentryčného návrhu AI
- Klíčové technologie AI podporující multimodální rozhraní
- Psychologické a kognitivní aspekty lidsko-hořičkové spolupráce
Rozpoznávání řeči a zpracování přirozeného jazyka (NLP)
- Technologie překladu řeči do textu a textu do řeči
- Použití OpenAI's Whisper nebo Mozilla DeepSpeech
- Zlepšení AI-založených hlasových interakcí
Rozpoznávání gest a sledování pohybu
- Pochopení sledování rukou a tělesných gest
- Implementace gestové kontroly v návrhu uživatelského rozhraní
- Praktický zážitek s otevřenými zdrojovými knihovnami pro rozpoznávání gest
Sledování pohybu očí a interakce na bázi pozorování očního pohybu
- Úvod do technologie sledování pohybu očí
- Užití v přizpůsobenosti a adaptabilních rozhraních
- Vývoj systémů zasílajících vstupy na bázi pozorování očního pohybu
Multimodální fúze: Integrace několika metod zadávání dat
- Jak AI kombinuje řeč, gesta a zobrazení
- Vytváření adaptabilních a personalizovaných interakcí AI
- Nejlepší praktiky pro plynulé multimodální zážitky
Prototypování a implementace multimodálních rozhraní
- Návrh uživatelsky přijatelných AI-založených rozhraní
- Prototypování multimodálních interakcí pomocí Figma a AI nástrojů
- Vývoj skutečně použitelných aplikací s využitím Pythonu a rámci AI
Testování a hodnocení multimodálních rozhraní
- Metody testování uživatelské přátelosti pro multimodální AI
- Měření uživatelské zkušenosti a spokojenosti
- Zlepšování a optimalizace interakcí založených na AI
Budoucí trendy v lidsko-hořičkové spolupráci
- Pokroky ve multimodální AI a hlubokém učení
- Nově se objevující trendy v lidsko-hořičkových interakcích
- Role AI v budoucnosti zkušeností uživatelů
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalost konceptů umělé inteligence a strojového učení
- Schopnost pracovat s principy návrhu UI/UX
- Nějaký zážitek s programováním (preferovaně Python)
Cílová skupina
- Designéři UI/UX
- Manažeři produktů
- Výzkumníci v oblasti umělé inteligence
14 hodiny