Návrh Školení

Úvod do multimodálních rozhraní

  • Co jsou multimodální rozhraní?
  • Výhody a výzvy multimodálních interakcí
  • Skutečné aplikace v různých odvětvích

Multimodální AI a lidsko-hořičkové interakce

  • Pochopení lidskocentryčného návrhu AI
  • Klíčové technologie AI podporující multimodální rozhraní
  • Psychologické a kognitivní aspekty lidsko-hořičkové spolupráce

Rozpoznávání řeči a zpracování přirozeného jazyka (NLP)

  • Technologie překladu řeči do textu a textu do řeči
  • Použití OpenAI's Whisper nebo Mozilla DeepSpeech
  • Zlepšení AI-založených hlasových interakcí

Rozpoznávání gest a sledování pohybu

  • Pochopení sledování rukou a tělesných gest
  • Implementace gestové kontroly v návrhu uživatelského rozhraní
  • Praktický zážitek s otevřenými zdrojovými knihovnami pro rozpoznávání gest

Sledování pohybu očí a interakce na bázi pozorování očního pohybu

  • Úvod do technologie sledování pohybu očí
  • Užití v přizpůsobenosti a adaptabilních rozhraních
  • Vývoj systémů zasílajících vstupy na bázi pozorování očního pohybu

Multimodální fúze: Integrace několika metod zadávání dat

  • Jak AI kombinuje řeč, gesta a zobrazení
  • Vytváření adaptabilních a personalizovaných interakcí AI
  • Nejlepší praktiky pro plynulé multimodální zážitky

Prototypování a implementace multimodálních rozhraní

  • Návrh uživatelsky přijatelných AI-založených rozhraní
  • Prototypování multimodálních interakcí pomocí Figma a AI nástrojů
  • Vývoj skutečně použitelných aplikací s využitím Pythonu a rámci AI

Testování a hodnocení multimodálních rozhraní

  • Metody testování uživatelské přátelosti pro multimodální AI
  • Měření uživatelské zkušenosti a spokojenosti
  • Zlepšování a optimalizace interakcí založených na AI

Budoucí trendy v lidsko-hořičkové spolupráci

  • Pokroky ve multimodální AI a hlubokém učení
  • Nově se objevující trendy v lidsko-hořičkových interakcích
  • Role AI v budoucnosti zkušeností uživatelů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalost konceptů umělé inteligence a strojového učení
  • Schopnost pracovat s principy návrhu UI/UX
  • Nějaký zážitek s programováním (preferovaně Python)

Cílová skupina

  • Designéři UI/UX
  • Manažeři produktů
  • Výzkumníci v oblasti umělé inteligence
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Upcoming Courses

Související kategorie