Návrh Školení

Úvod do role trenéra

  • Definice role a povinností trenéra
  • Klíčové vlastnosti úspěšného trenéra
  • Výzvy a řešení při realizaci školení

Pochopení dospělých učeb (andragogika)

  • Rozdíly mezi pedagogikou a andragogikou
  • Motivace dospělých učících se
  • Principy efektivního dospělého učení

Přenos znalostí a učební styl

  • Pochopení vizuálních, auditivních a kinestetických učících se
  • Úprava školení pro různé učební styly
  • Techniky zlepšující zadržení znalostí

Techniky verbální a neverbální komunikace

  • Efektivní použití tělesného jazyka a tónu hlasu
  • Aktivní poslouchání a techniky otázkování
  • Snížení nervozity a zvýšení sebejistoty

Návrh efektivních školení

  • Vytváření učebních cílů a strukturovaného obsahu
  • Volba správné učební metody
  • Zahrnutí zahřevacích aktivit a angažovacích akcí

Vytváření a realizace efektivních prezentací

  • Strukturace dopadných prezentací
  • Doporučené postupy pro použití slidů a vizuálních prvků
  • Angažování a interakce s účastníky

Interaktivní učební strategie a řízení třídy

  • Správa skupinových diskusí a aktivit
  • Řešení obtížných účastníků a udržování angažovanosti
  • Efektivní správa času a tempa školení

Hodnocení a zpětná vazba

  • Hodnocení efektivity školení
  • Dávání a přijímání konstruktivní zpětné vazby
  • Průběžné vylepšování realizace školení

Závěr a další kroky

Požadavky

  • Zkušenosti s prezentacemi nebo veřejným projevy
  • Základní znalost návrhu instrukcí a principů školení

Cílová skupina

  • Firemní trenéři
  • Vedoucí týmů odpovědní za vzdělávání zaměstnanců
  • HR odborníci a specialisti na učení a rozvoj
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (2)

Nadcházející kurzy

Související kategorie