Návrh Školení

  • Jak dospělí učí se - 4 etapy procesu výuky, obtíže a způsoby správy pro každou etapu
  • Etapy procesu realizace školení (zachycení, činnost, integrace, usazování) výzvy a omezení
  • Vlastnosti úspěšného instruktéra
  • Správa školení
  • Obtíže a způsoby, jak je překonat

Co získáte:

  • Pomůže vám vybudovat efektivní školení a realizovat ho způsobem přizpůsobený potřebám skupiny, kterou adresujete;
  • Zvládnete obtížné situace, které se mohou během školení objevit;
  • Identifikujte své vlastní silné stránky a vyhodnocujte je v dospělém učení. 

Vývojové dovednosti:

  • Návrh školení
  • Typy účastníků
  • Identifikace svých vlastností
  • Přizpůsobení řeči potřebám skupiny. 

Klíčové výsledky:

  • Porozumět 4 etapám dospělého učení a jak pomáhat žákům přes každou etapu.
  • Získat jasnost ohledně procesu realizace školení (zachycení, činnost, integrace, usazování).
  • Navázat na vlastnosti úspěšného instruktéra a jak je rozvíjet.
  • Spravovat a strukturizovat kompletní školení.
  • Zvládat obtížné účastníky a situace s důvěrou.
  • Identifikovat a využít své vlastní silné stránky instruktéra k maximalizaci výukového dopadu.

Požadavky

Doporučeno (ale nezadativé):

  • Nějaká zkušenost s výukou, koachingem, mentoringem nebo prezentací ve profesionálním prostředí.
  • Základní znalosti kontextů učení na pracovišti nebo tréninkových situací.
  • Zájem o zlepšení dovedností v komunikaci, fasilitaci a návrhu programu.

Přizpůsobeno pro:

  • Trénery, fasilitátory a instruktorky (nováčci nebo ambiciózní).
  • Manažeři či vedoucí týmů provádějící interní tréninky.
  • HR a L&D odborníci, kteří navrhují nebo realizují učební programy.
 7 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie