Návrh Školení

  • Jak se dospělí učí - 4 etapy učebního procesu, obtíže a způsoby jejich řešení pro každou etapu
  • Ety v procesu předávání vzdělání (vnímání, působení, integrace, zakotvení) - problémy a omezení
  • Vlastnosti úspěšného trenéra
  • Správa vzdělávacího programu
  • Obtíže a způsoby jejich překonání

Co se naučíte:

  • Pomožete vám sestavit efektivní vzdělávací program a předat ho způsobem upraveným na potřeby skupiny, kterou oslovujete;
  • Zvládnete obtížné situace, které mohou vzniknout během vzdělávacího programu;
  • Identifikovat své vlastní síly a využít je ve vzdělávání dospělých.

Vyvinuté dovednosti:

  • Návrh vzdělávacího programu
  • Typy účastníků
  • Identifikace svých vlastních charakteristik
  • Přizpůsobení řeči potřebám skupiny.

Klíčové výstupy:

  • Pochopení 4 etap učení dospělých a způsobu, jak podpořit učitele při každé etapě.
  • Získání jasnosti v procesu předávání vzdělání (vnímání, působení, integrace, zakotvení).
  • Naučit se kvality úspěšného trenéra a způsoby jejich rozvoje.
  • Správa a struktura kompletního vzdělávacího programu.
  • Zvládnutí obtížných účastníků a situací se sebejistotou.
  • Identifikace a využití svých vlastních sil jako trenérů pro maximalizaci učebního dopadu.

Požadavky

Doporučené (ale nezbytné):

  • Nějaké zkušenosti s výukou, koachingem, mentorstvím nebo prezentací ve profesionálním prostředí.
  • Základní pochopení učení na pracovišti nebo kontextů vzdělávacích programů.
  • Zájem o zlepšení komunikačních, facilitačních a programových dovedností.

Příhodné pro:

  • Trenéry, facilitátory a instruktory (nováčky nebo aspirující).
  • Manažery nebo vedoucí týmů realizující interní vzdělávání.
  • HR a L&D odborníky, kteří navrhují nebo realizují učební programy.
 7 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (2)

Nadcházející kurzy

Související kategorie