Návrh Školení

Zavedení do vzdělávání dospělých

  • Pochopení toho, jak dospělí učí se
  • Vyžití stylů a preferencí učení
  • Principy efektivní vzdělávání dospělých

Sestavování účinného školení

  • Plánování a organizace obsahu školení
  • Nastavení cílů a definice výsledků učení
  • Sestavování sezení pro maximální zapojení

Komunikační dovednosti a přenos učení

  • Identifikace a přizpůsobení různým stylům komunikace
  • Zlepšení jasnosti, tónu a mimiky a gestikulace
  • Překonávání bariér efektivního přenosu učení

Školení mezi generacemi

  • Pochopení rozdílů v učení mezi generacemi
  • Přizpůsobení školicích přístupů pro různé publikum
  • Vytváření inkluzivních a angažujících zkušeností s učením

Aplikace metodologie učení

  • Přehled různých školicích metodologií
  • Výběr vhodné metody pro publikum
  • Integrování kombinovaných přístupů a technologických prvků

Návrh angažujících workshopů

  • Definování cílů a klíčových výsledků učení
  • Vyvíjení obsahu a vyučovacích strategií
  • Přidávání aktivit, úvodních her a skupinových diskusí

Správa obtížného publikum

  • Zvládání odporu a nedostatku zapojení
  • Techniky řízení problematických učících se
  • Udržování kontroly a podpora pozitivního prostředí

Příprava, cvičení a prezentace

  • Zlepšení sebejistoty jako školenáře
  • Cvičení s navzájem poskytovaným zpětným vazbou
  • Přednesení konečné školicí prezentace

Závěr a další kroky

Požadavky

  • Zkušenosti ve funkční roli se specializovanou znalostí předmětu
  • Základní zkušenosti s prezentací nebo veřejným projevem
  • Zájem o rozvoj vzdělávacích a instruktážních dovedností

Cílová skupina

  • Specialisté na danou oblast (SMEs), kteří přecházejí do vzdělávacích rolí
  • Funkční vedoucí odpovědní za přenos znalostí
  • Vnitropodnikoví trenéři a firemní instruktoři
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (2)

Nadcházející kurzy

Související kategorie