Návrh Školení

Úvod

Pochopení kvality, systémů kvality a auditu QMS (Systému řízení kvality)

Pochopení vztahu mezi auditem QMS, spokojeností zákazníků a ziskovostí

Pochopení ISO 9001 a sedmi princípů řízení kvality (QMP)

Plánování auditu QMS na základě vstupů od vrchního managementu a vedoucích technických osob

Vytváření checklisty pro audit QMS k záznamu detailů souladu a nesouladu

Vytváření sestavy auditu QMS

Pochopení opakovacího cyklu neustálého vylepšování  

Pochopení požadavků na certifikaci ISO 9001

Prezentace vrchnímu managementu

Závěrečné poznámky

Požadavky

  • Pochopení kontinuálního zlepšování s cílem uspokojení zákazníka
  • Pochopení zlepšování obchodních procesů
  • Obecné pochopení systémů kvality a zlepšování systémů správy kvality
  • Zkušenosti s kontinuálními procesy zlepšování a metrikami výkonu

Cílová skupina

  • Auditoři, kteří budou zapojeni do auditů QMS (Systém správy kvality)
  • Konzultanti a manažeři zapojení v programech kvality
  • Osoby, které musí spolupracovat s auditory QMS
 21 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie