Návrh Školení
Úvod
Porozumění jakosti, systémům jakosti a QMS (Quality Management System) auditu
Pochopení vztahů QMS audit, spokojenost zákazníků a ziskovost
Pochopení ISO 9001 a Sedmi QMP (Zásady kvality Management)
Plánování auditu QMS na základě vstupů od top Management a vedoucího technického personálu
Vytvoření kontrolního seznamu auditu QMS pro zaznamenání podrobností o shodě a neshodě
Vytvoření zprávy o auditu QMS
Pochopení opakujícího se cyklu neustálého zlepšování
Pochopení požadavků certifikace ISO 9001
Prezentace na začátek Management
Závěrečné poznámky
Požadavky
- Pochopení neustálého zlepšování směrem ke spokojenosti zákazníků
- Pochopení zlepšování podnikových procesů
- Obecné chápání systémů jakosti a zlepšování systémů jakosti Management
- Zkušenosti s procesy neustálého zlepšování a metrikami výkonu
Publikum
- Auditoři, kteří jsou nebo budou zapojeni do auditu QMS
- Konzultanti a manažeři zapojení do programů kvality
- Osoby, které potřebují pracovat s auditory QMS
Reference (5)
The focus on the objective, always asking for doubts and open to help .
VICTOR ALEJANDRO RUBIO PADILLA - GDL Circuits
Kurz - ISO 26262 Automotive Functional Safety
Skutečnost, že veškerá norma byla přezkoumána a diskutována s některými příklady, když to bylo potřeba a požadováno.
Ioana
Kurz - ISO/IEC 27005 Information Security Risk Management
Machine Translated
Školení bylo dobře sestavené a velmi poučné.
Siobhan Kavanagh - SEEC MM Ltd.,
Kurz - ISO 9001 Lead Implementer
Machine Translated
The quizzes to reinforce the reading and the ability to ask questions at any time
Jonathan
Kurz - ISO 9001 Lead Auditor
Dereck's overall preparedness . Dereck has great communications' skills !!