Návrh Školení
Úvod do Monday.com
- Přehled Monday.com
- Klíčové funkce a moduly (WorkManagement, CRM a WorkForms)
- Přizpůsobení pondělí pro různé provozní oblasti (prodej, marketing, HR, projektové řízení atd.)
- Pochopení pondělního rozhraní: desky, položky a sloupce
Automatizace Databases a pracovních postupů
- Přechod z manuálních na automatizované databáze
- Vytváření desek pro sledování dat napříč různými odděleními
- Přizpůsobení sloupců pro konkrétní obchodní potřeby (prodej, sledování projektů, HR)
- Automatizace zadávání dat a aktualizace
- Použití automatizace ke zpracování opakujících se úkolů (např. sledování e-mailů, přiřazení úkolů)
- Praktické cvičení: nastavení desky pro sledování specifické pro oddělení (např. projektový management, prodejní kanál)
Integrace WhatsApp přes externí API
- Úvod do externích rozhraní API pro WhatsApp
- Přehled možností integrace WhatsApp API pro různé obchodní funkce
- Připojení WhatsApp k pondělí
- Udržování komunikace se zákazníky, členy týmu nebo potenciálními zákazníky v reálném čase
- Automatizace reakcí a následných kroků pomocí spouštěčů
- Praktické cvičení: nastavení pracovního postupu WhatsApp API pro komunikaci se zákazníkem nebo interním týmem
Správa stavů zákazníka nebo projektu
- Definování vlastních stavů pro různé oblasti (např. prodej, HR, marketing, projekty)
- Vytváření vlastních sloupců stavu pro pracovní postupy (např. stav potenciálního zákazníka, průběh projektu, dokončení úkolu)
- Automatizace aktualizací stavu
- Nastavení upozornění a upozornění na základě změn stavu
- Praktické cvičení: implementace toku aktualizace stavu pro řízení vztahů se zákazníky nebo průběhu projektu
Využití celého pondělního balíčku
- PráceManagement pro týmy napříč odděleními
- Přidělování úkolů a časových os, sledování pokroku napříč odděleními
- Vytváření automatizace pro připomenutí termínů a aktualizace úkolů
- CRM: řízení potenciálních zákazníků a vztahů
- Organizace informací o potenciálním zákazníkovi/zákazníkovi a historie interakce pro jakoukoli obchodní oblast
- Vytváření automatizace pro péči o zákazníky, sledování prodeje nebo aktualizace služeb
- WorkForms: automatizace sběru dat
- Vytváření vlastních formulářů pro shromažďování interních nebo zákaznických dat
- Integrace formulářů s pracovními postupy pro automatickou aktualizaci databází
- Praktické cvičení: pomocí WorkForms vytvořte formulář pro sběr dat a připojte jej k pracovnímu postupu specifickému pro oddělení
Nejlepší postupy pro automatizaci více oblastí
- Optimalizace Monday.com pracovních postupů pro různé podnikové funkce
- Prodej, marketing, HR, projektové řízení a další
- Tipy pro efektivní automatizaci a integraci
- Běžné výzvy a řešení problémů
- Sezení otázek a odpovědí
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Seznámení s používáním webových aplikací
- Základní počítačové dovednosti
Publikum
- Manažeři
- Vedoucí týmů
- Správci CRM
Reference (4)
Způsob interakce se studenty
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Kurz - Salesforce for Sales and Administration
Přeloženo strojem
Naštěstí jsem měl jednoho na jednoho výcvik s instruktorem. To bylo velmi dobré. Viktor pracoval v mé rychlosti, všechno mi vysvětlil jasně a já jsem byl velmi spokojený s výsledkem.
Craig - Superior Minerlas
Kurz - Salesforce for End Users
Přeloženo strojem
Úvod do aplikačních scénářů
Rachel - ge ren
Kurz - Salesforce CPQ for Administrators
Přeloženo strojem
Styl a metoda školení byla více interaktivní než jen poslouchání po celou dobu. Dala mi možnost prakticky aplikovat to, co mě učila, zatímco probíhalo školení. Skutečně se mi to líbilo, věnovala mi celé pozornosti a ptala se mě na místa a aspekty, která potřebovala zdůraznit. Naučil jsem se mnoho nových funkcí a mám teď více znalostí než předtím. Získal jsem také nějakou sebevědomost ve své práci a při používání Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Kurz - Salesforce Lightning
Přeloženo strojem