Návrh Školení
Úvod do Jira Service Management
- Přehled Jira Service Management Pochopení profilů a rolí uživatelů
Jira Service Management Základní
- Použití pracovního prostoru agenta Zpracování požadavků Správa znalostní báze
Jira Service Management Backend
- Projekty a problémy Pochopení pracovních postupů Používání funkcí zabezpečení Konfigurace nastavení portálu Pochopení typů požadavků Vytváření smluv o úrovni služeb (SLA) Instalace a správa zásuvných modulů
Jira Service Management Automatizace
- Vytváření pravidel automatizace pro opakující se úlohy Implementace spouštěčů a akcí Optimalizace pracovních postupů pomocí automatizace
Jira Service Management s Confluence
- Přehled integrace Confluence Jira Service Management s Confluence Použití Jira Service Management s Confluence jako znalostní báze
Jira Service Management Integrace
- Integrace s instancí Jira Software Integrace s LDAP CMDB
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalost Jira
Publikum
- Jira správci
Reference (7)
Líbilo se mi, že jsem mohl ad-hoc zkoumat různá řešení potřeb, které máme, takže obecné lekce byly snadno změněny tak, aby se specializovaly na naše potřeby.
Devin - Curberg.net
Kurz - JIRA for Beginners
Machine Translated
the practical examples
Rosu Mihail - RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE S.R.L.
Kurz - JIRA for Advanced Users
Marek was AWESOME. And I insist... he really was awesome. His level of knowledge, enthusiasm, organisation... he really was well prepared and in-control of the course material. I loved he did demonstrations instead of diagrams... it was a lot more interactive, and we could answer questions related to the situation we were seeing.
Eliane Champagne - Bell Solutions techniques
Kurz - JIRA for Administrators
Trainer's knowledge of all topics was very good.
Craig - Ansvar Insurance
Kurz - Effective Agile Project Management with Jira & Confluence
That we could you real life examples
Elria Slabber - Glacier by Sanlam
Kurz - Introduction to Domain Driven Design
vytváření upozornění pro programování a trpělivost trenéra.
Antonio - ABB Panama Sales, S.A.
Kurz - Oracle Primavera P6
Machine Translated
The constant interaction between the teacher and the audience. Real examples and resolution of doubts at the moment.