Návrh Školení

Úvod do Jira Service Management

    Přehled Jira Service Management Pochopení profilů a rolí uživatelů

Jira Service Management Základní

    Použití pracovního prostoru agenta Zpracování požadavků Správa znalostní báze

Jira Service Management Backend

    Projekty a problémy Pochopení pracovních postupů Používání funkcí zabezpečení Konfigurace nastavení portálu Pochopení typů požadavků Vytváření smluv o úrovni služeb (SLA) Instalace a správa zásuvných modulů

Jira Service Management Automatizace

    Vytváření pravidel automatizace pro opakující se úlohy Implementace spouštěčů a akcí Optimalizace pracovních postupů pomocí automatizace

Jira Service Management s Confluence

    Přehled integrace Confluence Jira Service Management s Confluence Použití Jira Service Management s Confluence jako znalostní báze

Jira Service Management Integrace

    Integrace s instancí Jira Software Integrace s LDAP CMDB

Shrnutí a další kroky

Požadavky

    Základní znalost Jira

Publikum

    Jira správci
 7 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (7)

Související kurzy

Související kategorie