Návrh Školení

Úvod do Generative AI v maloobchodě

  • Přehled generativní umělé inteligence a její význam pro maloobchod
  • Aplikace generativní umělé inteligence při zlepšování zákaznické zkušenosti a optimalizaci provozu
  • Výzvy a příležitosti implementace generativní umělé inteligence v maloobchodě

Pochopení zlepšování zákaznické zkušenosti

  • Personalizační techniky využívající generativní AI
  • Vytváření interaktivních zákaznických zkušeností s obsahem generovaným AI
  • Zlepšení zapojení zákazníků prostřednictvím generativních řešení řízených umělou inteligencí

Optimalizace zásob Management

  • Forecasting poptávka pomocí generativních modelů umělé inteligence
  • Dynamické cenové strategie se statistikami řízenými umělou inteligencí
  • Optimalizace inventáře prostřednictvím generativních doporučení založených na umělé inteligenci

Prodej Forecasting a predikce poptávky

  • Využití historických dat a generativní umělé inteligence pro přesné předpovědi prodeje
  • Předpovídání trendů a preferencí zákazníků pomocí statistik generovaných umělou inteligencí
  • Optimalizace produktového sortimentu a akcí na základě predikce poptávky

Integrace Generative AI řešení do maloobchodních operací

  • Úvahy o implementaci a osvědčené postupy
  • Integrace generativních nástrojů AI se stávajícími maloobchodními systémy
  • Testování a vyhodnocování generativních řešení AI pro maloobchod

Etické úvahy v Generative AI pro maloobchod

  • Zajištění spravedlnosti a transparentnosti maloobchodních postupů řízených umělou inteligencí
  • Řešení obav o soukromí a ochranu dat
  • Dodržování předpisů a etických směrnic

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní znalosti maloobchodních operací
  • Znalost AI a konceptů strojového učení (doporučeno, ale není vyžadováno)

Publikum

  • Manažeři maloobchodu
  • Profesionálové v oblasti elektronického obchodování
  • specialisté na AI
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Upcoming Courses

Související kategorie