Návrh Školení

Modul 1

Úvod do datové vědy a aplikací v Marketing

    Přehled analytiky: Typ analytiky – Prediktivní, Preskriptivní, Inferenční analytická praxe v Marketing Použití velkých dat a různých technologií – Úvod

Modul 2

Marketing v digitálním světě

    Úvod do digitálního marketingu Online reklama – Úvod Optimalizace pro vyhledávače (SEO) – Případová studie Google Social Media Marketing: Tipy a tajemství – Příklad Facebooku, Twitteru

Modul 3

Průzkumné Data Analysis & Statistické modelování

    Prezentace a vizualizace dat – Porozumění obchodním datům pomocí histogramu, výsečového grafu, sloupcového grafu, bodového diagramu – Rychlé odvození – Použití Python Základní statistické modelování – Trend, Sezónnost, Shlukování, Klasifikace (Pouze základy, jiný algoritmus a použití, nikoli jakýkoli detail) – Připravený kód v Python Analýza tržního koše (MBA) – Případová studie s využitím pravidel asociace, Podpora, Důvěra, Nárůst

Modul 4

Marketing Analytika I

    Úvod do marketingového procesu – Případová studie Využití dat ke zlepšení marketingové strategie Měření aktiv značky, Snapple a hodnoty značky – Brand Positioning Text Mining pro marketing – Základy dolování textů – Případová studie pro marketing Social Media

Modul 5

Marketing Analytika II

    Celoživotní hodnota zákazníka (CLV) s výpočtem – Případová studie CLV pro obchodní rozhodnutí Měření případu a účinku pomocí experimentů – Případová studie Výpočet předpokládaného nárůstu Data Science v online reklamě – Konverze podle míry kliknutí, Analýza webových stránek

Modul 6

Základy regrese

    Co regrese odhaluje a základní Statistics (nic moc podrobností o matematice) Interpretace výsledků regrese – s případovou studií s použitím Pythonu Pochopení log-log modelů – s případovou studií využívající Python modely marketingového mixu – případová studie s použitím Pythonu

Modul 7

Klasifikace a shlukování

    Základy klasifikace a shlukování – použití; Zmínka o algoritmech interpretujících výsledky – Python Programy s výstupy Cílení na zákazníka pomocí klasifikace a shlukování – případová studie Zlepšení obchodní strategie – příklad e-mailového marketingu, propagace Potřeba technologií velkých dat v klasifikaci a shlukování

Modul 8

Analýza časových řad

    Trend a sezónnost – Použití případové studie řízené Python – Vizualizace Různé techniky časových řad – AR a MA modely časových řad – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Použití a příklady s Python) – Případová studie Predikce časových řad pro marketingovou kampaň

Modul 9

Motor doporučení

    Personalizace a obchodní strategie Různé typy personalizovaných doporučení – kolaborativní, založené na obsahu Různé algoritmy pro motor doporučení – řízený uživatelem, řízený položkou, hybridní, Matrix Faktorizace (pouze zmínka a použití algoritmů bez matematických podrobností) Metriky doporučení pro přírůstkové tržby – Podrobná případová studie

Modul 10

Maximalizace prodeje pomocí Data Science

    Základy optimalizační techniky a její využití Optimalizace zásob – případová studie Zvýšení návratnosti investic pomocí Data Science Lean Analytics – Startup Accelerator

Modul 11

Data Science v Pricing & Propagace I

    Ceny – Věda o ziskovém růstu Techniky prognózování poptávky – Modelování a odhadování struktury křivek poptávky cena-odpověď Cenové rozhodnutí – Jak optimalizovat rozhodnutí o ceně – Případová studie s využitím Python Analýza propagace – Základní kalkulace a model propagace obchodu s využitím propagace k lepšímu Strategie – Specifikace prodejního modelu – Multiplikativní model

Modul 12

Data Science v oceňování a propagaci II

    Řízení výnosů – Jak spravovat zdroje podléhající zkáze s více tržními segmenty Sdružování produktů – Rychle a pomalu se pohybující produkty – Případová studie s Python Oceňování zboží a služeb podléhajících zkáze – Airline & Ceny hotelů – zmínka o metrikách propagace stochastických modelů – tradiční a sociální

Požadavky

Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.

 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers

35 hodiny

MATLAB Fundamentals, Data Science & Report Generation

35 hodiny

Python Programming for Finance

35 hodiny

Související kategorie