Návrh Školení

Modul 1

Úvod do datové vědy a její aplikace v marketingu

  • Přehled analýzy: Typy analýz - Prediktivní, Preskriptivní, Inferenční
  • Praxe analýzy v marketingu
  • Použití big data a různých technologií - Úvod

Modul 2

Marketing v digitálním světě

  • Úvod do digitálního marketingu
  • Digitální reklama - Úvod
  • Optimalizace pro vyhledávače (SEO) – Studie případu Google
  • Marketing na sociálních médiích: Tipy a tajemství – Příklad Facebook, Twitter

Modul 3

Explorační analýza dat a statistické modelování

  • Prezentace a vizualizace dat – Chápání obchodních dat pomocí histogramů, koláčových diagramů, sloupcových grafů, rozptýlení – Rychlá analýza – Použití Pythonu
  • Základní statistické modelování – Trendy, sezónnost, shlukování, klasifikace (jen základy, různé algoritmy a jejich použití, bez podrobností) – Připravený kód v Pythonu
  • Analýza košíku (MBA) – Studie případu s použitím asociativních pravidel, podpory, důvěryhodnosti a zvednutí (lift)

Modul 4

Marketingová analýza I

  • Úvod do marketingového procesu – Studie případu
  • Použití dat pro vylepšení marketingové strategie
  • Měření brandových aktiv, Snapple a hodnoty značky – Pozice značky na trhu
  • Textová analýza pro marketing – Základy textové analýzy – Studie případu pro marketing na sociálních médiích

Modul 5

Marketingová analýza II

  • Hodnota zákazníka po celý život (CLV) s výpočtem – Studie případu CLV pro podnikatelské rozhodnutí
  • Měření příčinných vztahů prostřednictvím experimentů – Studie případu
  • Výpočet predikovaného zlepšení (lift)
  • Datová věda v digitální reklamě – Kliknutí a konverze, analýza webové stránky

Modul 6

Základy regrese

  • Co regrese odhaluje a základní statistika (bez podrobných matematických detailů)
  • Interpretace výsledků regrese – Studie případu s použitím Pythonu
  • Chápání log-logových modelů – Studie případu s použitím Pythonu
  • Modely marketingového mixu – Studie případu s použitím Pythonu

Modul 7

Klasifikace a shlukování

  • Základy klasifikace a shlukování – Použití; Odkaz na algoritmy
  • Interpretace výsledků – Python programy s výstupy
  • Cílení zákazníků pomocí klasifikace a shlukování – Studie případu
  • Vylepšení podnikatelské strategie – Příklad e-mailového marketingu, akcí pro zákazníky
  • Potřeba big data technologií v klasifikaci a shlukování

Modul 8

Analýza časových řad

  • Trend a sezónnost – Studie případu s použitím Pythonu - Vizualizace
  • Různé techniky časových řad – AR a MA
  • Modely časových řad – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Použití a příklady s Pythonem) – Studie případu
  • Predikce časových řad pro marketingové kampaně

Modul 9

Doporučovací systém

  • Personalizace a podnikatelská strategie
  • Různé typy personalizovaných doporučení – Kolektivní, založené na obsahu
  • Různé algoritmy pro doporučovací systém – Uživatelsky řízené, položkově řízené, hybridní, faktorizace matice (jen odkaz a použití algoritmů bez matematických detailů)
  • Doporučovací metriky pro zvýšení tržeb – Detailní studie případu

Modul 10

Maximální využití datové vědy pro zvýšení prodeje

  • Základy optimalizačních technik a jejich použití
  • Optimalizace zásob – Studie případu
  • Zvýšení ROI pomocí datové vědy
  • Lean analýza – Startup akcelerator

Modul 11

Datová věda ve cenořízení a promocích I

  • Cenování – Věda o prospěšném růstu
  • Techniky predikce poptávky - Model a odhad struktury ceny-odpovědi křivek poptávky
  • Cenové rozhodnutí – Jak optimalizovat cenová rozhodnutí – Studie případu s použitím Pythonu
  • Analyza promocí – Základní výpočet a model obchodních akcí pro zákazníky
  • Použití promocí k lepší strategii - Specifikace modelu pro prodej – Multiplikativní model

Modul 12

Datová věda ve cenořízení a promocích II

  • Správa příjmů - Jak spravovat vyčerpávající zdroje s více tržními segmenty
  • Nabídkování produktů – Rychlé a pomalé pohybující se produkty – Studie případu s použitím Pythonu
  • Cenování vyčerpávajících zboží a služeb - Letecké společnosti a ubytovací zařízení – Odkaz na stochastické modely
  • Metriky pro promoci – Tradiční a sociální mediální metriky

Požadavky

Pro tuto kurz nejsou vyžadovány žádné specifické požadavky.

 21 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie