Návrh Školení

Úvod do ChatGPT a jeho role v pojistném odvětví

  • Chápání základů ChatGPT a jeho schopností generovat jazyk
  • Prozkoumání výhod ChatGPT v pojistném odvětví
  • Identifikace použití a příležitostí pro ChatGPT v pojišťovací zákaznické podpoře a řešení pojištění

Začínáme s ChatGPT v pojistném odvětví

  • Nastavení a konfigurace platformy nebo infrastruktury ChatGPT
  • Prozkoumání dostupných nástrojů a knihoven pro integraci ChatGPT
  • Chápání požadavků na data a zvážení trénovacích faktorů pro pojišťovací specifické použití

Zlepšení zákaznické podpory pomocí ChatGPT

  • Návrh konverzačních toků pro pojišťovací zákaznickou podporu
  • Nasazení ChatGPT jako virtuálního asistenta pro řešení zákaznických dotazů
  • Zpracování často kladených otázek, pojišťovných dotazů a informací o pokrytí
  • Zajištění přesnosti a souladu v odpovědích prostřednictvím integrace databáze znalostí

Optimalizace řešení pojištění pomocí ChatGPT

  • Automatizace počátečního přijetí a shromažďování dat pomocí ChatGPT
  • Vedení zákazníků skrze procesy řešení a požadavky
  • Poskytování aktualizací o stavu řešení a obecné pomoci v souvislosti s řešením
  • Využití ChatGPT pro detekci podvodu a hodnocení rizik při řešeních

Optimalizace interakcí a výkonu ChatGPT

  • Dávkové ladění modelů ChatGPT pro pojišťovací specifické použití
  • Implementace kontextuálně čutých odpovědí pro přesnější a relevantnější informace
  • Monitoring a hodnocení výkonu ChatGPT a spokojenosti uživatelů
  • Zpracování komplexních scénářů a předávání na lidské agenty, kdy je to nutné

Zajištění souladu a etického využití ChatGPT

  • Chápání etických zvažování a předsudků ve využívání ChatGPT
  • Implementace opatření pro ochranu dat a bezpečnost
  • Soulad s regulačními požadavky na komunikaci v pojistném odvětví
  • Vyvážení automatizace a lidské dohledu pro odpovědné využití AI

Případové studie a praktické aplikace

  • Prozkoumání úspěšných implementací ChatGPT v pojistných společnostech
  • Analýza případů užití v rámci zákaznické podpory, řešení pojištění a dalších oblastí
  • Zkušenosti a nejlepší praktiky z realných scénářů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní pochopení pojistných konceptů
  • Základní pochopení zákaznické podpory v pojistném odvětví

Cílová skupina

  • Profesionálové v pojišťovnictví zaměření na zákaznickou podporu a řešení pojištění
  • Pracovníci AI, kteří se zajímají o využití ChatGPT v pojistném odvětví
  • Profesionálové hledající zlepšení zákaznického zážitku a operační efektivity v pojišťovnictví
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie