Návrh Školení

Úvod do ChatGPT pro bankovnictví

  • Přehled ChatGPT a jeho schopností v bankovním sektoru
  • Pochopení potenciálu ChatGPT pro zákaznickou angažovanost a automatizaci

Vylepšení zákaznických interakcí pomocí ChatGPT

  • Použití ChatGPT pro personalizovanou zákaznickou podporu a orientaci
  • Implementace ChatGPT v chatbot aplikacích pro bankovnictví
  • Vylepšení zákaznického zážitku s přirozeným pochopením a generováním jazyka

Automatizace bankovních procesů pomocí ChatGPT

  • Automatizace běžných bankovních úkolů pomocí ChatGPT
  • Zjednodušení správy účtů, transakcí a dotazů pomocí ChatGPT
  • Vývoj řešení pro automatizaci procesů podporovaných ChatGPT

ChatGPT pro dodržování předpisů a řízení rizik

  • Využití ChatGPT pro monitorování a hlášení dodržování předpisů
  • Použití ChatGPT k identifikaci a zmírnění finančních rizik
  • Implementace ChatGPT pro detekci a prevenci podvodu

ChatGPT pro finanční přehledy a analýzy

  • Extrahování informací z finančních dat pomocí ChatGPT
  • Využití ChatGPT pro finanční prognózy a rozhodování
  • Vývoj vlastních modelů ChatGPT pro bankovní analýzy

Nejlepší praktiky a etické zvažování

  • Zajištění odpovědného a etického využití ChatGPT v bankovnictví
  • Řešení bezpečnostních, ochranných a regulačních problémů
  • Držení krok s nejnovějšími vývoji a trendy ve ChatGPT a bankovnictví

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní zkušenosti s počítačem
  • Přehled bankovské terminologie a konceptů

Cílová skupina

  • Bankovní pracovníci
  • Zástupci zákaznické služby
  • Finanční poradci
  • Compliance důstojníci (řídicí úředníci)
 14 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (5)

Nadcházející kurzy

Související kategorie