Návrh Školení

Úvod do ChatGPT for E-commerce

    Co je ChatGPT a jak to funguje? Přehled role ChatGPT v odvětví elektronického obchodování

Vylepšení zákaznické podpory pomocí ChatGPT

    Použití ChatGPT pro automatizovanou zákaznickou podporu Řešení často kladených otázek pomocí ChatGPT Zpracování zákaznických dotazů a stížností pomocí ChatGPT

Personalizovaná doporučení produktů s ChatGPT

    Využití ChatGPT ke generování personalrozlišených návrhů produktů Vylepšení křížového prodeje a dalšího prodeje pomocí ChatGPT Implementace systémů doporučení založených na ChatGPT

Zefektivnění nakupování pomocí ChatGPT

    Využití ChatGPT pro konverzační nákupní zážitky Pomoc zákazníkům při hledání a výběru produktů s ChatGPT Provádění zákazníků nákupním procesem s ChatGPT

Integrace ChatGPT do platforem elektronického obchodování

    Vložení ChatGPT do webových stránek a internetových obchodů Integrace ChatGPT s oblíbenými platformami elektronického obchodu Přizpůsobení a doladění ChatGPT pro konkrétní případy použití elektronického obchodu

Doporučené postupy pro ChatGPT v elektronickém obchodování

    Optimalizace výkonu a přesnosti ChatGPT Zvládání potenciálních předsudků a zajištění spravedlnosti v doporučeních Monitorování a vyhodnocování ChatGPT interakcí pro neustálé zlepšování

Etické použití ChatGPT v elektronickém obchodování

    Zajištění odpovědného používání umělé inteligence v aplikacích elektronického obchodování Řešení ohledů na soukromí a zabezpečení dat Etické aspekty při nasazování chatbotů poháněných umělou inteligencí v elektronickém obchodování

Budoucí trendy a vývoj

    Zkoumání pokroku v ChatGPT a jeho dopadu na elektronický obchod Inovace a nové případy použití v elektronickém obchodování založeném na umělé inteligenci Příležitosti a výzvy pro budoucnost ChatGPT v elektronickém obchodování

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní zkušenosti s počítačem
  • Znalost konceptů a platforem elektronického obchodování

Publikum

  • Profesionálové v oblasti elektronického obchodování
  • Digitální marketéři
  • Zástupci zákaznické podpory
  • Business majitelé
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (3)

Související kurzy

Související kategorie