Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod a přehled
Co a proč reengineering obchodních procesů (BPR)
- Maximalizace konkurenční výhody prostřednictvím radikálního přepracování Potřeba re-engineeringu Určení toho, co re-engineering je a co není Zaměření na obchodní proces Dosažení cílů snížení nákladů a generování příjmů
Použití osvědčeného rámce CLAMBRE/UML pro reengineering
- Standardy modelování: UML a BPMN Zákazníci vs. stakeholdeři Identifikace aktivit a informační struktury Kreativní myšlení pravého mozku
Zacílení na zákazníka
Prozkoumání zákaznického rozhraní
- Rozšíření zákaznických rolí pomocí agregace Zpřesnění typů zákazníků pomocí zobecnění Vytvoření přesného profilu zákazníka
Dokumentování hodnot a potřeb zákazníků
- Poskytování služeb vs. dodávka produktů Hodnocení zákaznické spokojenosti: kvalita, flexibilita, rychlost, náklady, služby Kategorizace vztahů se zákazníky pomocí kontrolního seznamu PRIDE Hodnocení, jak efektivně obchodní proces uspokojuje potřeby zákazníků
Modelování Business procesu
Určení procesů pro reengineering
- Odhalení klíčových obchodních procesů Výběr vhodných metrik pro hodnocení výkonnosti procesů Detekce antipatternů obchodních procesů Prezentace zjištění vrcholovému vedení
Popis pracovních rolí a odpovědností
- Identifikace anomálií v rolích pracovníků pomocí křížových referenčních matic Mapování obchodního procesu pomocí UML diagramů aktivit Rozdělení aktivit mezi rolemi
Analýza Business procesu
Detailní obchodní procesy
- Výběr vhodných UML nástrojů Stanovení rozsahu procesu pomocí UML diagramů případů použití Přesné určení klíčových obchodních aktérů Modelování alternativních pracovních postupů Zachycování neefektivních obchodních aktivit
Zkoumání obchodní struktury
- Přehodnocení organizační infrastruktury Mapování informací pomocí diagramů tříd UML obchodní stereotypy Označení architektury procesů pomocí komunikačních diagramů Odstranění restriktivních struktur
Přepracování Business procesu
Maximalizace výhod informačních technologií
- Webová technologie Interakce prostřednictvím sociálních prostorů Navrhování podnikových systémů odolných vůči budoucnosti Business inteligentní řešení Podnikové informační systémy
Předefinování hranic zákaznických procesů
- Přizpůsobení obchodního procesu ve prospěch konkrétních typů zákazníků Integrace a využití technologických příležitostí Personalizace procesu Splnění a překonání očekávání zákazníků
Vytvoření nového procesu s využitím nejlepší obchodní praxe
- Začlenění obchodních vzorů Řešení procesních anomálií Porovnání strategických alternativ Zajištění trvalé a spolehlivé správy informací
Zavedení přepracovaného procesu
- Převýchova pracovní síly Propojení metrik se spokojeností zákazníků Podpora neustálého zlepšování procesů Sledování a měření výsledků Prokazování úspěchu
21 hodiny
Reference (6)
Odborné znalosti z trhu zajištěné odborníkem
Bartlomiej Srednicki - GP Strategies Poland sp. z o.o.
Kurz - Fintech: A Practical Introduction for Managers
Machine Translated
numerous practical exercises
Anna Prusak - Credit Suisse (Poland) Sp.z o.o.
Kurz - Modelling Decision and Rules with OMG DMN
The training definitely backfilled some of the gaps in my knowledge left by reading the OptaPlanner userguide. It gave me a good broad understanding of how to approach using OptaPlanner in our projects going forward.
Terry Strachan - Exel Computer Systems plc
Kurz - OptaPlanner in Practice
good atmosphere
Martin Jesterschawek
Kurz - Business Rule Management (BRMS) with Drools
Positive and optimistic attitude. Gives good answers to questions.
Emil Krabbe Nielsen
Kurz - Introduction to Drools 6 for Developers
I loved that he was able to see our machines to help us when we got stuck.