Návrh Školení

Úvod do AI v hrách

  • Přehled aplikací AI ve hrách
  • Typy AI agentů: NPC, strategická AI a další
  • Klíčové koncepty v rozvoji AI pro hry

Soustavy rozhodování

  • Implementace rozhodovacích stromů pro jednoduchou AI logiku
  • Konečné stavové automaty pro komplexní chování
  • Chovatelské stromy a modulární návrh AI

Cestování a navigace

  • Pochopení algoritmů pro cestování
  • Implementace A* algoritmu pro navigaci ve hrách
  • Optimalizace cestování pro velké mapy

Reinforcement learning v hrách

  • Zavedení konceptů reinforcement learningu
  • Trenink AI agentů pomocí Q-learningu a hlubokých Q-sítí
  • Návrh systémů odměn pro adaptivní chování

Optimalizace výkonu AI

  • Techniky pro optimalizaci výkonu AI v reálném čase
  • Správa zdrojů a prioritizace úkolů AI
  • Ladění a řešení problémů v systémech AI

Pokročilé techniky AI

  • Procedurální generování obsahu pomocí AI
  • Simulace hráčských chování
  • Integrace AI s multiplayer hrami

Budoucí trendy v AI pro hry

  • AI a strojové učení v příští generaci her
  • Ethické zvažování v AI pro hry
  • Prozkoumávání AI-pohoněného vyprávění a návrhu příběhů

Závěr a další kroky

Požadavky

  • Základní pochopení konceptů programování
  • Oznámení s nástroji nebo rámci pro vývoj her
  • Základní znalost principů umělé inteligence

Cílová skupina

  • Vývojáři her
  • Enthusiasté umělé inteligence
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Reference (2)

Upcoming Courses

Související kategorie