Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.        
        
        
            Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.        
    Návrh Školení
Úvod do AI v hrách
- Přehled aplikací AI ve hrách
- Typy AI agentů: NPC, strategická AI a další
- Klíčové koncepty v rozvoji AI pro hry
Soustavy rozhodování
- Implementace rozhodovacích stromů pro jednoduchou AI logiku
- Konečné stavové automaty pro komplexní chování
- Chovatelské stromy a modulární návrh AI
Cestování a navigace
- Pochopení algoritmů pro cestování
- Implementace A* algoritmu pro navigaci ve hrách
- Optimalizace cestování pro velké mapy
Reinforcement learning v hrách
- Zavedení konceptů reinforcement learningu
- Trenink AI agentů pomocí Q-learningu a hlubokých Q-sítí
- Návrh systémů odměn pro adaptivní chování
Optimalizace výkonu AI
- Techniky pro optimalizaci výkonu AI v reálném čase
- Správa zdrojů a prioritizace úkolů AI
- Ladění a řešení problémů v systémech AI
Pokročilé techniky AI
- Procedurální generování obsahu pomocí AI
- Simulace hráčských chování
- Integrace AI s multiplayer hrami
Budoucí trendy v AI pro hry
- AI a strojové učení v příští generaci her
- Ethické zvažování v AI pro hry
- Prozkoumávání AI-pohoněného vyprávění a návrhu příběhů
Závěr a další kroky
Požadavky
- Základní pochopení konceptů programování
- Oznámení s nástroji nebo rámci pro vývoj her
- Základní znalost principů umělé inteligence
Cílová skupina
- Vývojáři her
- Enthusiasté umělé inteligence
             14 hodiny
        
        
Reference (2)
praktické příklady a řešení reálných problémů (při tvorbě reálných projektů, her atd.), mám na mysli dobrou praxi a jak vypadá skutečná práce na projektu
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurz - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Přeloženo strojem
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!
 
                     
                    