Návrh Školení

Úvod do AI ve hrách

  • Přehled aplikací AI ve hrách
  • Typy agentů AI: NPC, strategická AI a další
  • Klíčové pojmy ve vývoji herní umělé inteligence

Rozhodovací systémy

  • Implementace rozhodovacích stromů pro jednoduchou logiku umělé inteligence
  • Konečné automaty pro komplexní chování
  • Stromy chování a modulární návrh AI

Hledání cesty a navigace

  • Pochopení algoritmů hledání cesty
  • Implementace A* algoritmu pro navigaci ve hře
  • Optimalizace hledání cest pro velké mapy

Reinforcement Learning ve hrách

  • Úvod do konceptů posilovacího učení
  • Školení agentů AI pomocí Q-learningu a hlubokých Q-networks
  • Navrhování struktur odměn pro adaptivní chování

Optimalizace výkonu AI

  • Techniky pro optimalizaci výkonu AI v reálném čase
  • Správa zdrojů a upřednostňování úkolů AI
  • Ladění a odstraňování problémů se systémy AI

Pokročilé techniky umělé inteligence

  • Procedurální generování obsahu pomocí AI
  • Simulace chování jako hráče
  • Integrace umělé inteligence s hraním pro více hráčů

Budoucí trendy v herní umělé inteligenci

  • Umělá inteligence a strojové učení v hrách nové generace
  • Etická hlediska v herní AI
  • Prozkoumání vyprávění příběhů a narativního designu řízeného umělou inteligencí

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Základní porozumění programovacím pojmům
  • Znalost nástrojů nebo frameworků pro vývoj her
  • Základní znalost principů AI

Publikum

  • Vývojáři her
  • nadšenci AI
 14 hodiny

Počet účastníků


Price per participant

Upcoming Courses

Související kategorie