Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod do AI v hrách
- Přehled aplikací AI ve hrách
- Typy AI agentů: NPC, strategická AI a další
- Klíčové koncepty v rozvoji AI pro hry
Soustavy rozhodování
- Implementace rozhodovacích stromů pro jednoduchou AI logiku
- Konečné stavové automaty pro komplexní chování
- Chovatelské stromy a modulární návrh AI
Cestování a navigace
- Pochopení algoritmů pro cestování
- Implementace A* algoritmu pro navigaci ve hrách
- Optimalizace cestování pro velké mapy
Reinforcement learning v hrách
- Zavedení konceptů reinforcement learningu
- Trenink AI agentů pomocí Q-learningu a hlubokých Q-sítí
- Návrh systémů odměn pro adaptivní chování
Optimalizace výkonu AI
- Techniky pro optimalizaci výkonu AI v reálném čase
- Správa zdrojů a prioritizace úkolů AI
- Ladění a řešení problémů v systémech AI
Pokročilé techniky AI
- Procedurální generování obsahu pomocí AI
- Simulace hráčských chování
- Integrace AI s multiplayer hrami
Budoucí trendy v AI pro hry
- AI a strojové učení v příští generaci her
- Ethické zvažování v AI pro hry
- Prozkoumávání AI-pohoněného vyprávění a návrhu příběhů
Závěr a další kroky
Požadavky
- Základní pochopení konceptů programování
- Oznámení s nástroji nebo rámci pro vývoj her
- Základní znalost principů umělé inteligence
Cílová skupina
- Vývojáři her
- Enthusiasté umělé inteligence
14 hodiny
Reference (2)
praktické příklady a řešení reálných problémů (při tvorbě reálných projektů, her atd.), mám na mysli dobrou praxi a jak vypadá skutečná práce na projektu
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurz - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!