Návrh Školení
Zavedení
- Představení trenérů a účastníků
- Úvod do modelování
- Úvod do SysML
- Úvod do MagicDraw/Cameo
- Definice případové studie
Dekompozice strukturního systému
- Zápis diagramu balíčku
- Rozkládání systému na balíčky
- Závislosti modelovacího balíčku
- Praktický úkol: Modelování struktury balíčku
Analýza potřeb uživatelů
- Use Case Zápis diagramu
- Identifikace herců
- Identifikace Use Cases
- Use Case Vztahy
- Praktický úkol: Modelování Use Cases
Definování systémových požadavků
- Od Use Cases k Systémovým požadavkům
- Zápis diagramu požadavků
- Specifikace požadavků
- Definování struktury požadavků
- Ověřování požadavků pomocí testovacích případů
- Požadavky Vztahy
- Praktický úkol: Požadavky na modelování
Definování konstrukčních bloků (pohled černé skříňky)
- Zápis diagramu definice bloku
- Konstrukční bloky
- Vlastnosti bloku modelování
- Definování vztahů mezi bloky
- Definování slovníku systémových dat
- Praktický úkol: Modelování černé skříňky na systém
Modelování blokové struktury (zobrazení bílého rámečku)
- Vnitřní blokové schéma
- Vizualizace částí bloku
- Spojování dílů s konektory
- Definování portů
- Definování toků položek a bloků rozhraní
- Praktický úkol: Modelování White Box pohledu na systém
Omezení modelovacího systému
- Definování omezujících bloků
- Spojení vlastností omezení s vlastnostmi hodnoty
- Provádění Parametrics
- Praktický úkol: Parametrika modelování
Návrh chování systému založeného na stavu
- Zápis schématu stavu stroje
- Identifikace států
- Definování událostí přechodu stavu
- Specifikace signálů
- Určení efektů
- Provádění státních strojů
- Praktický úkol: Modelování statemachines
Návrh řízení a datových toků
- Diagram aktivity
- Definování Activities
- Zadání parametrů
- Definování akcí
- Modelování řídicích toků
- Modelování datových toků
- Provádění Activities
- Praktický úkol: Modelování Activities
Projektování Communications
- Zápis sekvenčního diagramu
- Modelování Lifelines
- Modelovací zprávy
- Rozkládání interakcí pomocí odkazů
- Použití fragmentů interakce
- Definování časových omezení
- Praktický úkol: Modelování interakcí
Modelování průřezových konstrukcí
- Logické a fyzické architektury
- Alokační vztah
- Možnosti zobrazení přidělení
- Identifikace typů alokací
- Přidělení Matrix
- Praktický úkol: Přidělování budov Matrix
Vlastní přehledy
- Přehled
- Úvod do generování reportů
- Jazyk šablony rychlosti
- MagicDraw Rozšíření VTL
- Práce v Microsoft Office Formats
- Vývoj a údržba šablon
Automatizace pomocí maker a skriptování
- Úvod
- Zastřešující koncepty
- Úvod do API
- Společné a užitečné třídy
- Kde se nachází kód Go ?
- Příklady a praktická cvičení
Požadavky
Žádný.
Zamýšlené publikum:
- Systémoví inženýři zapojení do modelování architektury a návrhu systému.
- Praktici systémového inženýrství založeného na modelech (MBSE).
Reference (3)
Anil byl velmi chápavý a podrobně vysvětlil obsah kurzu. S více časem by byl výsledek kurzu lepší než uspěchat obsah, ale Anil je se softwarem velmi dobře obeznámen CATIA a je skvělým školitelem,
Jaydon - GRI Towers South Africa
Kurz - Learning CATIA
Machine Translated
Ms Malavika is a very good trainer. Very hard working and answering my queries well. I understand that scope for SysML and EA is very vast, she tried her best to present the training in the most suitable way. She has even spent her break time looking for answers to our queries. My respect! A great teacher!
Chee Kiang Chua - Desay SV Automotive Singapore Pte. Ltd.
Kurz - System Engineering using SysML and UML 2
I mostly liked his subject knowledge and style.