Návrh Školení

Úvod do SimLab Composer Ultimate

  • Přehled rozhraní a pracovního prostoru
  • Nastavení a navigace v projektu
  • Základy organizace 3D scény

Modelování a sestavování sceny

  • Vytváření a import 3D modelů
  • Práce s geometrií a hierarchiemi
  • Sestavování komplexních scén

Texturizace a materiály

  • Aplikace a úprava materiálů
  • Práce s texturami a povrchovými vlastnostmi
  • Základy osvětlení a vizuální realistickosti

Vývoz do VR ve SimLab Composer

  • Příprava modelů pro vývoz do VR
  • Optimalizace výkonu pro reálně časové vykreslování
  • Vývoz VR projektů z SimLab

Úvod do Meta Quest 3

  • Rozbalení a počáteční nastavení
  • Nastavení účtů a parametrů
  • Navigace, interakce a základní funkcionality

Integrace SimLab Composer s Meta Quest 3

  • Nastavení pracovního postupu pro nasazení VR
  • Přenos VR projektů ze SimLab do Meta Quest 3
  • Otestování a dokonalení imersivních zážitků

Aplikovaná praxe s VR

  • Konzultace s Meta Quest 3 pomocí projektů SimLab
  • Interaktivní spolupráce a prezenční scénáře
  • Rozhodování při běžných problémech

Závěr a další kroky

Požadavky

  • Pochopení konceptů 3D návrhu
  • Zkušenosti s obecnými nástroji počítačové grafiky
  • Oboznámění se základy VR je užitečné, ale není vyžadováno

Cílová skupina

  • Návrháři 3D
  • Odborníci na výuku a vizualizaci
  • IT personál podporující VR projekty
 21 hodiny

Počet účastníků


Cena za účastníka

Reference (1)

Nadcházející kurzy

Související kategorie