Děkujeme za vaši dotaz! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Děkujeme za rezervaci! Jeden z našich pracovníků vás brzy kontaktuje.
Návrh Školení
Úvod do SimLab Composer Ultimate
- Přehled rozhraní a pracovního prostoru
- Nastavení a navigace v projektu
- Základy organizace 3D scény
Modelování a sestavování sceny
- Vytváření a import 3D modelů
- Práce s geometrií a hierarchiemi
- Sestavování komplexních scén
Texturizace a materiály
- Aplikace a úprava materiálů
- Práce s texturami a povrchovými vlastnostmi
- Základy osvětlení a vizuální realistickosti
Vývoz do VR ve SimLab Composer
- Příprava modelů pro vývoz do VR
- Optimalizace výkonu pro reálně časové vykreslování
- Vývoz VR projektů z SimLab
Úvod do Meta Quest 3
- Rozbalení a počáteční nastavení
- Nastavení účtů a parametrů
- Navigace, interakce a základní funkcionality
Integrace SimLab Composer s Meta Quest 3
- Nastavení pracovního postupu pro nasazení VR
- Přenos VR projektů ze SimLab do Meta Quest 3
- Otestování a dokonalení imersivních zážitků
Aplikovaná praxe s VR
- Konzultace s Meta Quest 3 pomocí projektů SimLab
- Interaktivní spolupráce a prezenční scénáře
- Rozhodování při běžných problémech
Závěr a další kroky
Požadavky
- Pochopení konceptů 3D návrhu
- Zkušenosti s obecnými nástroji počítačové grafiky
- Oboznámění se základy VR je užitečné, ale není vyžadováno
Cílová skupina
- Návrháři 3D
- Odborníci na výuku a vizualizaci
- IT personál podporující VR projekty
21 hodiny
Reference (1)
praktické příklady a řešení reálných problémů (při tvorbě reálných projektů, her atd.), mám na mysli dobrou praxi a jak vypadá skutečná práce na projektu
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurz - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Přeloženo strojem